TurboKnut Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Selger 4 stk BBS høyglanspolerte/chrome-look i dim 8.5x18 - et32. Boltsirkel har jeg målt og funnet ut må være 5x108 (passet ikke 5x110 som jeg først trodde). Små merker i et par av felgene men stort sett strøkne. To av felgene er reparert for kantskader og har et felt på ca 1 cm som er litt mattere ut mot dekket. (se nederste bilde) Felgene er meget lette. Gi bud. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Det burde være mulig å få dem på 5x110 med slingrebolter.... Flotte felger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 pris på dem da?? kor holder du til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jeg bor i Sarpsborg. Kommer en på tirsdag for å se på dem, han vil gi 3500,- for dem. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hei, er de solgt?? kan du sende meg ditt mob nr om de ikke er solgt på pm?? mvh stian larsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Nei er ikke solgt, kom vistnok noe annet i veien som måtte betales først. Mob nr er 994 664 84. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 kan du sende?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Jada kan sende, tror vel at det blir noe frakt men det finner man vel ut av. Kan prøve å pakke 2 og 2 felger (inntil 25 kg) og sende som Norgespakke, det er vel kanskje den billigste måten. Hver felg veier 9 kg. Sender IKKE i oppkrav. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Må bare presisere at to av felgene er reparert for kantskader og har et litt mattere felt på ca 1 cm bredde ut mot dekket - går hele veien rundt felgen. Vises på felgen til høyre som ligger i bagasjerommet. Er ikke så veldig fremtredende. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_A3_1.9tdi Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 selges felgene med eller uten dekk? Siter * Audi A3 1.9 TDI 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Uten dekk. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Ligger fortsatt i veien her. Hbo 2500,- Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Tror du de kan tilpasses 5-112, isåfall er jeg meget intressert Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Tviler på det, vet ikke. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg må rydde i min lille "borettslag-garasje" og få inn halvannen bil + utstyr der før vinteren. Blir de ikke solgt før mandag så pakker jeg dem ned og prøver igjen til våren. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg