Mr Deej Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Denne ble stjålet 22.09-23.09 mellom 2300 og 1300 fra kløfta. Bilen mangler lister foran nederst på dørene, kamei grill. Ellers så ser den original ut. Audi's svart/blå farge. Skiltnr FS91260, grønne skilt 310hk i motor og vognkort. Ble observert i rørkollen idag rundt 14-15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Åssen karrosseri (årsmodell) av S4 er det..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1231933 denne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 de som har noe info kan ringe meg på 92056418.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Så den på vei ut i Andebu ca kl 18 i dag.. Svart audi stv, senk og grønne skilter... På veien mellom Sandefjord-Andebu.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Så den på vei ut i Andebu ca kl 18 i dag.. Svart audi stv, senk og grønne skilter... På veien mellom Sandefjord-Andebu.. rekna med at du ringte til han? :D skal tru om jævelen blei overaska over at en eldre audi avant kan gå so jævli? :) fyren skulle ha fått mata ballane gjennom en turbo :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 rekna med at du ringte til han? :Dskal tru om jævelen blei overaska over at en eldre audi avant kan gå so jævli? :) fyren skulle ha fått mata ballane gjennom en turbo :tannløs: Så ikke denne tråden før nå nettopp... Jeg er døv så hører ikke i tlf.. Men ring du :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 hater folk som stjeler biler ass! For mange (meg blandt annet) er bilen en stor del av livet, noe som er dritt surt om noen stikker av med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Veldig synd detta Eirik Håper detta ordner seg. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Tror jeg så denne bilen på E6 i dag når jeg kjørte oppover til Brumunddal; den kom ut i påkjøringsrampa mot Oslo fra Nebbenes, tok en U-sving midt på E6 og blåst forbi alt og alle videre nordover - kjørte tre biler i bredden flere steder, og ga generelt F i alt av sperrelinjer etc. Det så ut som det var én enslig person i bilen når jeg så bilen. (neppe så mye hjelp i å få vite dette nå, dog) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Siste nytt er at bilen har kjørt ifra 2 patruljer etter en kort bensinpåfylling... Fly er i lufta på utkikk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Veldig synd detta Eirik Håper detta ordner seg. Håper også dette ordner seg uten store skader på bilen. Men etter tilbakemeldinger jeg får angående kjøringa hans så tipper jeg ikke dette stopper før den står plantet i et tre eller noe. Hitill så har det vært jakt i 12 timer hvorav det har vært 2 bensin fyllinger. Dritt å ha bil som politi ikke klarer å ta igjen nå....... :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Tror jeg så denne bilen på E6 i dag når jeg kjørte oppover til Brumunddal; den kom ut i påkjøringsrampa mot Oslo fra Nebbenes, tok en U-sving midt på E6 og blåst forbi alt og alle videre nordover - kjørte tre biler i bredden flere steder, og ga generelt F i alt av sperrelinjer etc. Det så ut som det var én enslig person i bilen når jeg så bilen. (neppe så mye hjelp i å få vite dette nå, dog) Hvilket klokkeslett var dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Dette er kjedelig.. håper det ordner seg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Siste nytt er at bilen har kjørt ifra 2 patruljer etter en kort bensinpåfylling...Fly er i lufta på utkikk.. i helvette! ikkje nåke tull nei.. ufatteli kjipt på sete å vente på en tlf om at bilen er tredd innpå et tre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg