Ezo Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 ouch... Var visst en eller annen 300zx som hadde skjedd noe med, og bare den 300'en gjorde at forsikringa mi gikk opp 2000kr, med 70% bonus og kasko... Blir nok moro med de 7 s4'ene, ja... :P Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|PsYcHo| Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 skal begynne å ta med hjernen til bilen min inn jeg.. bare lag deg en bryter på tilførselen til bensinpumpa.. som du gjemmer en lur plass. Siter <-- Drive as hell before the devil gets you --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|PsYcHo| Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 7stk S4 velogmerke. Så neste år blir forsikringa morosom tror jeg min har økt alt med 1000 siden fårige termin.. min s6 ble og stjålet for ca 2 år siden av en kjent kriminell av politiet fra romeriket.. så er vel samma fanskapet som er på færde nå igjen.. min hadde skader for 30.000.- siden jeg har startspærre integrert fikk jeg et helvette med forsikkringen etterpå.. tok 3 månder før jeg fikk fiksa bilen.. så skuddpremie er utlyst på biltyver.. skulle kappa henda av slike folk.. Siter <-- Drive as hell before the devil gets you --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hvordan kom dem forbi startsperra egentlig? Har bestilt 3-krets startsperre ettermontert jeg nå. Det og mobilvarsling ved og sporing så skal jeg prøve å få sove om kveldene igjen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 var godt å høre at du fikk tilbake bilen din. regner med at siden det er stjålet 7 like biler i samme traktene så er det vel en liten bande som har spesialiser seg på disse modellene. her må det nesten et bitte lite selvjustis opretting til på disse personene, da staten ikke tar dette så tungt. det hadde de vel egentlig hatt godt av, tjuvrad pakk fortjener litt juling ! Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 7stk S4 velogmerke. Så neste år blir forsikringa morosom tror jeg auch! godt å høre at bilen er kommet tilbake, men litt kjipt å vite at bilen er idiotkjørt av en og annen fyr uten hjerne da? Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 auch! godt å høre at bilen er kommet tilbake, men litt kjipt å vite at bilen er idiotkjørt av en og annen fyr uten hjerne da? joa, er spent på å se hvor mye som blir reparert av forsikringen. De hadde jo ihvertfall nok hjerne til å fylle bensin med riktig oktan da.. :boxers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|PsYcHo| Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hvordan kom dem forbi startsperra egentlig? Har bestilt 3-krets startsperre ettermontert jeg nå. Det og mobilvarsling ved og sporing så skal jeg prøve å få sove om kveldene igjen :P vel kan si det slik at jeg lå og hørte på en bil som ikke fikk start.. det var jo min selfølgelig.. så ble det stille.. så hører jeg en slik viking bil /lastebil.. så ble det stille.. står opp noen timer sener hopper i firmabilen. rygger ut og kjører.. så finner jeg ikke bilen på parkeringen uten for blokka.. så når de vill ha så tar de sama søren.. polisen fant bilen 4 timer senere dumpet like ved sharifs deksenter. jeg fikk et tips fra en kammerat som hadde hørt at det luska noen karer runt og spana på s biler.. de hadde med seg en hvit bilbergingsbil. slik du kjører opp på planet på.. så jeg sa det vidre til polisen .. noen timer etterpå tok de fyren med den hvite bergingsbilen.. han nekta jo selfølgelig for og ha stjålet audien .. og kunne ikke forklare hvorfor han hadde skiltene mine i lastebilen.. men men han ble tatt for tyveri på bilbergingsbilen men ikke min.. alså tyven fikk aldri startet bilen.. men med seg skulle han ha den.. hær er den tråden jeg startet den gang min bil ble bortte http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=27794&highlight=audi+s6+stj%E5let+kjeller Siter <-- Drive as hell before the devil gets you --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 vel kan si det slik at jeg lå og hørte på en bil som ikke fikk start.. det var jo min selfølgelig.. så ble det stille.. så hører jeg en slik viking bil /lastebil.. så ble det stille.. står opp noen timer sener hopper i firmabilen. rygger ut og kjører.. så finner jeg ikke bilen på parkeringen uten for blokka.. så når de vill ha så tar de sama søren.. polisen fant bilen 4 timer senere dumpet like ved sharifs deksenter. jeg fikk et tips fra en kammerat som hadde hørt at det luska noen karer runt og spana på s biler.. de hadde med seg en hvit bilbergingsbil. slik du kjører opp på planet på.. så jeg sa det vidre til polisen .. noen timer etterpå tok de fyren med den hvite bergingsbilen.. han nekta jo selfølgelig for og ha stjålet audien .. og kunne ikke forklare hvorfor han hadde skiltene mine i lastebilen.. men men han ble tatt for tyveri på bilbergingsbilen men ikke min.. alså tyven fikk aldri startet bilen.. men med seg skulle han ha den.. Ok! Godt å høre at de ikke fikk kjørt den da. Men forøvrig så er det ikke værre enn å ha med seg en hjerne til en S4 og bytte om, tar litt tid da men det funker om man ikke vil ha startsperre lenger... Forøvrig så har jeg jekkessensor og bevegelses sensor i min, så bare å prøve på det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|PsYcHo| Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ok! Godt å høre at de ikke fikk kjørt den da.Men forøvrig så er det ikke værre enn å ha med seg en hjerne til en S4 og bytte om, tar litt tid da men det funker om man ikke vil ha startsperre lenger... Forøvrig så har jeg jekkessensor og bevegelses sensor i min, så bare å prøve på det. :) går ikke og bytte hjerne da imobilizer enheten ikke er internt i hjernen den sitter i en boks for seg selv.. går tilogmed ikke andt og sette i chip fra annen s6 om hverandre paga den imobilizeren.. har testa ut med og stappe i en annen hjerne det gikk dorlig.. da må man omprogramere nøkkler osv men uansett bra du fikk bilen tilbake.. hadde track gard i min forige bil.. men ble fordyrt og ikke fikk jeg no kompensasjon på forsikkringen så da gadd jeg ikke ha den lengre Siter <-- Drive as hell before the devil gets you --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ryktene tilsier at de gamle S4'ene er det 0 stress å få start på. De som kan detta bruker ca. 30 sekunder fra de står utenfor bilen til de har start. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hmm.. da har jeg nok blitt feilinformert ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Biler med startsperre er vel umulig å få start på med en annen hjerne med mindre de programmeres til den nye nøkkelen. Byttet fra en hjerne til en annen på en 1998 A6, det var no go. Bilen startet og gikk i 2 sek før den døde hen og viste ikonet med en nøkkel med en bil inni på dashen. Startsperre ftw! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ryktene tilsier at de gamle S4'ene er det 0 stress å få start på. De som kan detta bruker ca. 30 sekunder fra de står utenfor bilen til de har start. Høres nesten litt mye ut synes nå jeg, ivhertfall om det er snakk om dønn originale... hehe På min koblet de vekk den 1-krets startsperra som følgte med alarmen, så regner med at de brukte ihvertfall noen minutter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Biler med startsperre er vel umulig å få start på med en annen hjerne med mindre de programmeres til den nye nøkkelen. Byttet fra en hjerne til en annen på en 1998 A6, det var no go. Bilen startet og gikk i 2 sek før den døde hen og viste ikonet med en nøkkel med en bil inni på dashen. Startsperre ftw! Så startsperra sitter i hjernen alikvell nå altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg