Mr Deej Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hadde jo fått mere straff om de hadde tatt fartsmåling av han når han stakk ifra politiet jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 At vi skal kjøre en rake i ræva på han Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 var da flere enn 1 person som stjelte denne s4`en her..? Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Kansje noen vil hjelpe han med å få den ubetingende delen sonet også? enten innen for i kassa, eller utenfor... I redsel over å vri på hue uten å sende skriftlig søknad... Nei, FAEN heller... Han der, og alle andre som absolutt skal låne ting uten lov, de kan bli erklerte lovløse etter min mening... kan kappe av de fingra, så skal vi faen meg se om de stjeler noe no mer... J**** utenomjordiske ælgpotter... ÆSJ... blir så forbanna... skulle være lov å jakte på slike folk! Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Kardemommelandet.. her kan du slippe unna med voldtekter, pedofili, væpna ran og grand theft auto. Men nåde deg om du finner på å kjøre 25-30km/t for fort! Godt du fikk igjen bilen! Dette har skjedd med meg også. Han som stjal bilen min sitter inne enda, men det er fordi han har drept to mennesker også. Detta er vel 5-6år siden.. men sitter fortsatt og banner ham opp og ned innimellom. Ender vel med at den dagen han slipper ut, må jeg inn! :fatality: Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Kardemommelandet.. her kan du slippe unna med voldtekter, pedofili, væpna ran og grand theft auto. Men nåde deg om du finner på å kjøre 25-30km/t for fort! Godt du fikk igjen bilen! Dette har skjedd med meg også. Han som stjal bilen min sitter inne enda, men det er fordi han har drept to mennesker også. Detta er vel 5-6år siden.. men sitter fortsatt og banner ham opp og ned innimellom. Ender vel med at den dagen han slipper ut, må jeg inn! :fatality: men nåde oss viss vi tar loven i egene hender, da for en straff da, som er værre en d kjeltringen fikk, for da er jo han et "offer" fy faen i helvete så forbanna jeg blir anger2 passer jo mere på idiotene som sitter inne her til lands jo :deng å nokas ranet er jo et rimelig bra bevis vilket rettsystem d er i norge nå, så nå kommer nok ikke enda fler å begynner med kriminalitet fra andre land nei :shake "ironi" rart, man for jo ikke straff her, nesten så vi tvinges til å ta loven i egene hender nå................ Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 men nåde oss viss vi tar loven i egene hender, da for en straff da, som er værre en d kjeltringen fikk, for da er jo han et "offer" fy faen i helvete så forbanna jeg blir anger2passer jo mere på idiotene som sitter inne her til lands jo :deng å nokas ranet er jo et rimelig bra bevis vilket rettsystem d er i norge nå, så nå kommer nok ikke enda fler å begynner med kriminalitet fra andre land nei :shake "ironi" rart, man for jo ikke straff her, nesten så vi tvinges til å ta loven i egene hender nå................ Jeg er så enig. Nokas-saken er en vits! Vi innbyr jo til hardere kriminelt miljø. Det er for ille at vi som er bilentusiaster skal måtte investere en sum lik halvparten av bilens verdi, bare for å beskytte den mot at noen kommer og herper den! Men når sant skal sies, skal jeg gjerne sitte inne et par mnd for å banke livskiten ut av en som stjeler bilen min. :boxing grinchy Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Men når sant skal sies, skal jeg gjerne sitte inne et par mnd for å banke livskiten ut av en som stjeler bilen min. :boxing grinchy Enig. Avbitertang og klippe av han ett par fingere (eller alle). Det er vært å sitte inne for når du vet han får som fortjent og alltid vil huske hva han har gjort. Her bataler men skatt, byre priser for biler, forsikringer til å grine over, veiavgift, avgifter på bensin, etc etc etc. Så kommer det en jævel og stjeler hele dritten, ødelegger den, eller i værste fall ribber den så du aldri ser den igjen. Og hvis han blir tatt får han ett lite Fy og dels ubetinget, dels betinget fengselstraff på særvilkår. Som vil si han er ute igjen iløpet av max 1 år. Tragiske norge. Jeg griner på våres veier. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Enig. Avbitertang og klippe av han ett par fingere (eller alle). Det er vært å sitte inne for når du vet han får som fortjent og alltid vil huske hva han har gjort. Her bataler men skatt, byre priser for biler, forsikringer til å grine over, veiavgift, avgifter på bensin, etc etc etc. Så kommer det en jævel og stjeler hele dritten, ødelegger den, eller i værste fall ribber den så du aldri ser den igjen. Og hvis han blir tatt får han ett lite Fy og dels ubetinget, dels betinget fengselstraff på særvilkår. Som vil si han er ute igjen iløpet av max 1 år. Tragiske norge. Jeg griner på våres veier. jepp:) helt enig :partyon: men her etter tar jeg meg av straffa selv til faeskapet som stjeler min bil, viss man for greie på hvem d er da :shake man legger så mye arbeid i sin bil så.......... så får jeg også ta "straff" da:shake Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 En arbeids kolega gjorde det. Sto i vindu og så 2 narkisser prøvde å få opp døra på arbeidsbilen. Han slo ned begge med ett jærn rør og ringte polti. Når politiet kom så sa han at de hadde snubla og detti begge to. Politiet lo og tok de med seg. Han hørte aldri noe mere fra hverken de 2 folka eller politiet. Politiet skjønte jo hva som hadde skjedd men han fikk ikke noe etterfølger av saken. Så er ikke alltid politiet tar deg for å ta dem heller. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Synd det med bilen din! men rart at taksten ble så lav!?! min S6 ble vrak den..pga en liten brett på tuppen av panseret,forskjerm,fanger,Xenonlykt og frontplata.. 90 lapper kom det på hos merkeverksted!! Sleng ut noen bilder av skadene a :) //Vegard Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Synd det med bilen din! men rart at taksten ble så lav!?! min S6 ble vrak den..pga en liten brett på tuppen av panseret,forskjerm,fanger,Xenonlykt og frontplata.. 90 lapper kom det på hos merkeverksted!! Sleng ut noen bilder av skadene a :) //Vegard her ble panseret bretta opp, alle pærene til blinklysa tatt ut, klippet høytaleren til defa-en, ett dekk eksplodert. ellers var det vel bare noe understells greier. Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Har til nå fått 41 000kr av gjensidige. Og taksten ble litt lavere da jeg valgte å reparere selv. Men skal si jeg fikk fikset mye for disse pengene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Godt du får det istand igjen! Skaper jo uansett endel ekstra jobb for deg dette her. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 En arbeids kolega gjorde det. Sto i vindu og så 2 narkisser prøvde å få opp døra på arbeidsbilen. Han slo ned begge med ett jærn rør og ringte polti. Når politiet kom så sa han at de hadde snubla og detti begge to. Politiet lo og tok de med seg. Han hørte aldri noe mere fra hverken de 2 folka eller politiet. Politiet skjønte jo hva som hadde skjedd men han fikk ikke noe etterfølger av saken. Så er ikke alltid politiet tar deg for å ta dem heller. Kommer nok sikkert an på vilke politifolk d er og i vilken situasjon man kommer oppi dessverre. bra for din kollega iværtfall:D bra han dengte dem:) men d hjelper vel ikke en dritt når d er narkovrak:( Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg