Gå til innhold

S4 stjålet.. funnet i Ringebu! :D

Ranger emnet

Mr Deej

Anbefalte innlegg

Hvor er de impreza'ene til purken når du trenger dem...

Hadde vært gøy om rånerne i området kunne tatt turen ut og hjulpet politiet litt... Jævlig synd at biltyver kommer seg unna om de stjeler en fin nok bil.

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i helvette! ikkje nåke tull nei.. ufatteli kjipt på sete å vente på en tlf om at bilen er tredd innpå et tre..

Ja nettopp, jeg får helt vondt inni meg. Får jeg tak i han skal jeg ty til litt blind, stump vold... Sånn før jeg ringer sheriffen.

"Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach

quattro familieræser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2155 elverum flyplass

2225 hamar bensinpåfylling

sydover...

Går tydligvis ikke veldig fort da? siden det tar ca en halvtime med vanlig fart..

Noen updates?

er det akkurat denne bilen?

Ska være på utkikk

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er denne bilen ja. Utrolig synd at noen stjeler den og rævkjører den hele natten. Men beviser jo at det ikke er vanskelig å kjøre fra politiet også da. Han hadde jo kjørt fra flere patruljebiler

Sånn som det ble kjørt da den la seg ut på E6 (med en U-sving) og forbikjøringer med tre biler i bredden ville det ikke vært forsvarlig for politiet å forsøke og holde følge (ikke at de var der da, men).

Når en sjåfør 'trekker ned alt av gardiner' fullstendig så har ikke politiet så mye annet å gjøre enn å forsøke å stoppe bilen med spikermatter el.l - å følge etter blir bare for skummelt.

Får håpe bilen kommer til rette - da jeg så den virket den uskadet utvendig, i hvert fall.

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som det ble kjørt da den la seg ut på E6 (med en U-sving) og forbikjøringer med tre biler i bredden ville det ikke vært forsvarlig for politiet å forsøke og holde følge (ikke at de var der da, men).

Når en sjåfør 'trekker ned alt av gardiner' fullstendig så har ikke politiet så mye annet å gjøre enn å forsøke å stoppe bilen med spikermatter el.l - å følge etter blir bare for skummelt.

Får håpe bilen kommer til rette - da jeg så den virket den uskadet utvendig, i hvert fall.

Kort og godt så kan man si at denne mannen er ustoppelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen hvorfor får ikke snuten stoppa han? spikermatte elns? kan da umulig være sååå vanskelig bare man går litt inn for saken.

Etter det jeg skjønte så mista de synet av bilen etter svært kort tid..

0-100 på 5 sek mens politiet bruker 10-12... Blæh

En annnen bedriten ting var at politi helikopteret var oppe samtidig, men grunnet reprasjoner så var ikke lys eller kamera i funksjon slik at det ikke gjorde nytten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider