Mr Deej Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Skal jeg ta med bikkja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 heheheh Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pålarn Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Si ifra hvis du hører noe mere da? Tipper han blir tatt jeg men :) Håper bilen er i like godt behold !!! Siter Kjøretøy: 1, 2 (SELGES), 3, 4, 5, 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Etter det jeg skjønte så mista de synet av bilen etter svært kort tid.. 0-100 på 5 sek mens politiet bruker 10-12... Blæh En annnen bedriten ting var at politi helikopteret var oppe samtidig, men grunnet reprasjoner så var ikke lys eller kamera i funksjon slik at det ikke gjorde nytten sin. er så jævla typisk at sånt ''plutselig ikke funker den kvelden'' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shane Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Skal jeg ta med bikkja? Fin den der, ei god tyskerbikkje har disse instinktene latent. http://www.pvv.org/~shane/stasj/pics/dyr/dogs/schafer/18.html Siter "Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach quattro familieræser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Fin den der, ei god tyskerbikkje har disse instinktene latent. http://www.pvv.org/~shane/stasj/pics/dyr/dogs/schafer/18.html Hehe.. Hjelper ikke å være bodybuilder når man får en sånn etter seg... Angående bilen så er jeg ganske sikker på at jeg kan komme med litt mer interresante opplysninger i løpet av morgendagen :angelsmili: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 er så jævla typisk at sånt ''plutselig ikke funker den kvelden'' jepp, tror ikke politi hadde gitt opp så lett om helikopteret hadde vært i lufta. Kunne man jo faktisk brukt spikermatte også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Bilen er igjen observert igår rundt 18 tida på kløfta. I natt ved 0230 tiden rundt omkring i romerike. Har mistanke om at tyven oppholder seg i Elverum området og vil be folk derfra om å holde utkikk og ringe politiet snarest om de ser noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Jeg og DrBass fant forresten en annen Audi S4 stjålet fra brummundal på lørdag stående på motorveien ved lørenskog. Denne her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=63931 Så nå synes jeg eier av denne bilen kan finne min som takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 hva gjør han tilbake i dette området? .. skal være på utkikk etter den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Holder utkikk i vestfold-tønsberg området! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Kan folk rundt kløfta/gardermoen osv titte litt også? Er nok stor sannsynlighet for at denne bilen befinner seg i en låve rundt der og påbegynt stripping eller noe. Tenker spesiellt siden det ikke har vært noen observasjoner i hele dag. Kan nok godt hende at det er en lokalhelt fra kløfta som stjal den for å så teste den et par dager før han begynte å selge/ta deler Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 holder utkikk i lillestrøm/osloområdet:) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega-A Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Holder utkikk i Trondheimsområdet, det er jo "kort" vei fra Elverums-distriketet til Trondheim. Men hvis noen har noen dager "til overs", så kan jo en gjeng gå sammen og stille seg opp på strategiske steder, ved påkjøringsramper osv, og se etter bilen.. men det kan nok være som Dr-bass sier, at den kan stå på en låve et sted etter et par dager med prøving... Men en stor advarsel. Selv om man kanskje ser bilen, så ring politiet med en gang, ikke iverksett noen biljakt på egenhånd, eller sett opp egne veisperringer. Håper dere finner bilen... Siter - Omega-A Det er ikke tøft å være død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hvis han er i Østfold,så ringer jeg snuten,men har ikke observert noe enda...But i'll keep looking Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg