turbokano Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Veit ingenting om standen, eneste jeg fikk vite var at det ble brukt skrutrekker på de velkjente solide og kjempesikre audi-låsene. Hvordan de koblet seg forbi Defa startsperra er jeg mer nysgjerrig på. Og hvis de først fant alarmen så er det jo litt teit å ikke følge ledningen til sporingsystemet. Skal ringe til etterforsker imorgen så da får jeg mer detaljert hva som har skjedd og hva som evenutelt er ødelagt. Bortsett fra at de ha kjørt så uhorvelig mye og hardt med bilen. Romerike, vestfold, hamar, vestfold, romerike, hamar, ringebu.. også videre. kjempe att bilen er kommet til rette:) håper den er i bra stand. er jo desverre ikke så vanskelig å koble tilbake utenom startsperra fra defa,bare en ledning fra tenningslåsen. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyvlin Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Dom var bortpå bilen min å... På "on the run" i brumunddal.. Kom seg heldingvis ikke inn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 3 krets startsperre blir installert når bilen er tilbake. har fått inn tips på at min bil ble brukt som transportbil opp til den S4 i brummundal som ble stjælt. Det var visstnok 3 personer i min bil, de hadde vært der å spanet litt tidligere på dagen og kom tilbake å stjal den s4 senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Grattis, gleder meg virkelig å høre:) alltid kjipt når noen blir frastjålet noe.. får håpe bilen er i brukbar stand da=) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hadde blitt stjålet en S4 i sarpsborg også fikk jeg beskjed om, mest sannsynelig samme gjengen som stjal min og den i brummundal. Er ikke bilen i brukbar stand så blir det jo en forsikringssak :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 når får du tilbake bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Tja, spørs jo helt på hvor mye skade det er. Er ganske sikker på at jeg skal kreve en gjennomgang av bilen uansett hvordan stand det er. Plus at forsikringsselskapet skal se over bilen og alt det. Må uansett fikse låser og alarm og alt det. Tippe et par uker toppers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 bra at bilen kom til rette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 bra at bilen kom til rette :) Ja! Trackguard! :pray :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Er litt bekymret for motoren din jeg. Hvis den har blitt kjørt så hardt over lengere tid. Har trackgard jeg også. Men håper den aldri trenger å bli brukt:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Er litt bekymret for motoren din jeg. Hvis den har blitt kjørt så hardt over lengere tid. Har trackgard jeg også. Men håper den aldri trenger å bli brukt:) Er egentlig ikke så bekymret. Veit at denne motoren var i utrolig god stand og den har tålt min kjøring i uka jeg hadde den uten problemer. Lå på 1.6 liter mila i snitt første uka ifølge kjørekomputeren. Hadde forresten akurat tatt oljeskift, Agip 10w-60 olje så er vel ganske trygg på denne. Det jeg derimot er litt nervøs for er clutchen og forstillingen. Disse 2 er jo ikke akurat solide i original stand, og når man hører hvordan den har blitt kjørt så tror jeg skal være særdeles kritisk til disse når det blir forsikringsoppgjør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Alle skulle hatt trackguard forresten så hadde biltyvene kanskje ikke giddi å prøvd seg på disse bilene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Forresten så hadde tyven fylt Vpower racing 99okt.. Var en liten stund litt nervøs for at han hadde fylt 95 mtp tenningsbank og sånt.. :) Fikk telefon fra shell hvor hu sa at jeg måtte komme å betale regninga mi, 67 liter vpower racing.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 He he. Han følte vel at han hadde behov for racing fule da:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestad Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Jøss, jeg er fra Ringebu Bra den kom til rette igjen da! Siter 92 Honda Prelude 2.0 WingsWest RS LipKit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg