VilleW Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Gratulerer med og ha fått bilen tilbake da :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Veldig bra at bilen kom til rette igjen, fant to s4 på to dager.. da er det vel bare den i sarp som gjenstår og bli funnet da Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/gudbrandsdalen_og_lillehammer/1.1049105 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad-mojo Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Håper dei tar desse folka, dessverre får dei vel eit klaps på hånda med beskjeden "ikkje gjer noe sånt igjen" Heldigvis vil ikkje dette gå for lukka rettsal vist dei blir tatt.. Så alle kan møte opp der, høyre navna på dei dømte, for så å gjere KA DEI VIL med den informasjonen.. PS: Vist dei som får informasjonen vil finne på noe ulovligt med dei innvolverte, har dei min fulle støtte.. Folk som ikkje kan la andres eiendom i fred, bør ikkje få ha sine kronjuveler i fred heller. Men ikkje drep dei, bedre å la dei leve med smerten!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 blei jo stjelt en S4 på otta tidligere denne uka og da.. så da blir det 4 S'er som har blitt sjålet i senere tid! nei. S4 eiere! vokt gullet deres med nebb og klør! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/gudbrandsdalen_og_lillehammer/1.1049105 på det bildet der er det onkelen min som leter etter fingeravtrykk, skal ringe han og be han gjøre en sikkelig jobb :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 skal begynne å ta med hjernen til bilen min inn jeg.. Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Huff!! Det verste som finnes for en bilentusiast er å bli frastjålet bilen! Som det ble nevnt så er dette trolig organisert kriminalitet. Bra å se at flere biler blir funnet igjen. Å ta ut hjernen er ganske smart, MEN hvis du har orginalt sprut uten noe annet mikkmakk så er det vel strengt tatt "bare" for tyven å ha med seg en hjerne og plugge inn. Har hørt om flere tilfeller hvor dette har skjedd. Da må det være bedre å ha et datasprut der man har satt opp individuell konfigurajon. Da skal det litt til at de får start på den. Godt å se at det derre trackguard systemet fungerer :) Blir garantert heavy sikkerhetsbarrierer på min fremtidige prosjektbil. Biltyver skulle vært straffet med 3 grads forbrenning på henda. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 få tak i namn på de jævlene, så er jeg med å gjør noe med dem, som dem aldri kommer til å glemme:( faen hva jeg hater sånne folk Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 det derre trackguard systems.. Er det en liten bakdør som gir politiet all informasjon om hvor fort man kjører og hvor en man er så vet de det? Ganske stor ulempe sier jeg Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 det derre trackguard systems.. Er det en liten bakdør som gir politiet all informasjon om hvor fort man kjører og hvor en man er så vet de det? Ganske stor ulempe sier jeg Nei. Det er en dimp som gjøre at de som har utstyr for det kan spore dimpen, og dermed bilen. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jepp, er ikke mulighet til å måle hastighet med den nei.. Fungerer slik at det er masse radiomaster rundt omkring i hele norden som kan gi en ca plassering. For å pin-pointe hvor bilen er så kommer trackguard med egen sporingsbil eller med fly... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Forresten så hadde tyven fylt Vpower racing 99okt.. Var en liten stund litt nervøs for at han hadde fylt 95 mtp tenningsbank og sånt.. :) Fikk telefon fra shell hvor hu sa at jeg måtte komme å betale regninga mi, 67 liter vpower racing.. hehe Godt at du fikk bilen tilbake i noenlunde bra stand! Ettersom jeg har hørt kunne denne fort ha vært bretta rundt et tre en plass... Hva sa du til dama på Shell? Hvem har ansvaret i slike situasjoner? Belastes det bileier? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 jeg sa bare at hu skulle ringe politiet, ikke mitt problem.. hehe Jeg har ihvertfall ikke ansvar for hva tyver som har stjålet min bil gjør med den. Og angående standen så virker det som om høyre forhjul har fått et smell, så det blir noe reprasjoner der. Og de har klint nok lakk i taket, antakeligvis for å tørke av fingrene sine eller noe i følge takstmann. Så da blir det nytt taktrekk. Ellers så sa han at min bil var den som var i best stand av de 7 (!) han har taksert etter tyveri siste 2 ukene. Veit forsåvidt mer imorgen, stikker opp å tar en titt på den da.. *savne bilen min* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 7stk S4 velogmerke. Så neste år blir forsikringa morosom tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg