Gå til innhold

S4 stjålet.. funnet i Ringebu! :D

Ranger emnet

Mr Deej

Anbefalte innlegg

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men hvilket verksted er det du har satt bilen på ?

Har de noe greie på turbo biler?

Du sa det røyk blått av den. hvis de har trykk tesat den før turboen så er det ikke noe galt, for da blåser man jo igjennom åndinga er jeg blitt fortalt. Så det er ikke så sikkert at det er noe galt der.

Men taksten var jo ikke så ille. Er delene blitt billige til den modellen nå?

Audi RS2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvilket verksted er det du har satt bilen på ?

Har de noe greie på turbo biler?

Du sa det røyk blått av den. hvis de har trykk tesat den før turboen så er det ikke noe galt, for da blåser man jo igjennom åndinga er jeg blitt fortalt. Så det er ikke så sikkert at det er noe galt der.

Men taksten var jo ikke så ille. Er delene blitt billige til den modellen nå?

Tror ikke de hadde noe peiling på turbobiler, de sa det kom noen rare lyder fra turboen. Det er jo fordi jeg har tatt av dumpventilen og kjører åpentfilter.

De har testet kompresjonen på motoren, ikke trykktestet.

Jeg tipper at det er slitte ventilstyringer som gjør at den ryker, så jeg har ordnet meg en ny topp..

Fikk forsåvidt 31508kr på kontantoppgjør, så fikser jeg bilen selv..

Da blir det full S6 optikk og nytt understell.

Lakkere tenkte jeg skulle gjøre selv.. Koster meg 3000kr å lakke hele bilen selv, mens det koster fort en 15 000kr å sette den bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de hadde noe peiling på turbobiler, de sa det kom noen rare lyder fra turboen. Det er jo fordi jeg har tatt av dumpventilen og kjører åpentfilter.

De har testet kompresjonen på motoren, ikke trykktestet.

Jeg tipper at det er slitte ventilstyringer som gjør at den ryker, så jeg har ordnet meg en ny topp..

Fikk forsåvidt 31508kr på kontantoppgjør, så fikser jeg bilen selv..

Da blir det full S6 optikk og nytt understell.

Lakkere tenkte jeg skulle gjøre selv.. Koster meg 3000kr å lakke hele bilen selv, mens det koster fort en 15 000kr å sette den bort.

vet du hvem d er som har gjort dette med bilen din?:(

Viss du vet d, skal man ikke da fikse straffa til han/de som har rappa bilen din? purken gjør d ikke ivertfall:( jævla faens drittsekker som ikke har vett til å se forskjell på mitt og ditt.................

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene ble tatt her om dagen hørte jeg, ble endelig tatt etter flere ukers flukt fra politiet. De uttalte seg også om at de mente at biltyverier rundt i omreådet kom til å synke drastisk. Han ble visst siktet for 7 biltyverier, noe narko greier samt noe anna. Han får vel sikkert 1år :(

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene ble tatt her om dagen hørte jeg, ble endelig tatt etter flere ukers flukt fra politiet. De uttalte seg også om at de mente at biltyverier rundt i omreådet kom til å synke drastisk. Han ble visst siktet for 7 biltyverier, noe narko greier samt noe anna. Han får vel sikkert 1år :(

d er jo faen ikke no straff vettu:( GRRR

Blir så utrolig sinna på sånne:(

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider