thklinge Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hmm.. Mye porsche bak der.. Hvor er det? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hmm.. Mye porsche bak der.. Hvor er det? Hos Porsche... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Off topic: Stod forresten en BMW E36 der også som en fisker hadde fått på kroken. (telefonbilder) Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Lurer på hvor mye en sånn vaskesjappe tar for å gjøre ren den der inn- og utvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hos Porsche... Kan være så mangt det, men antar du mener Autozentrum Sport? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Den bimmern har ligget i sjøen noen måneder tipper jeg Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Tipper han fiskeren hadde en sinnsykt bra snelle på stanga si. :) Jobba litt med den fisken der! Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Men hvilket verksted er det du har satt bilen på ? Har de noe greie på turbo biler? Du sa det røyk blått av den. hvis de har trykk tesat den før turboen så er det ikke noe galt, for da blåser man jo igjennom åndinga er jeg blitt fortalt. Så det er ikke så sikkert at det er noe galt der. Men taksten var jo ikke så ille. Er delene blitt billige til den modellen nå? Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Men hvilket verksted er det du har satt bilen på ?Har de noe greie på turbo biler? Du sa det røyk blått av den. hvis de har trykk tesat den før turboen så er det ikke noe galt, for da blåser man jo igjennom åndinga er jeg blitt fortalt. Så det er ikke så sikkert at det er noe galt der. Men taksten var jo ikke så ille. Er delene blitt billige til den modellen nå? Tror ikke de hadde noe peiling på turbobiler, de sa det kom noen rare lyder fra turboen. Det er jo fordi jeg har tatt av dumpventilen og kjører åpentfilter. De har testet kompresjonen på motoren, ikke trykktestet. Jeg tipper at det er slitte ventilstyringer som gjør at den ryker, så jeg har ordnet meg en ny topp.. Fikk forsåvidt 31508kr på kontantoppgjør, så fikser jeg bilen selv.. Da blir det full S6 optikk og nytt understell. Lakkere tenkte jeg skulle gjøre selv.. Koster meg 3000kr å lakke hele bilen selv, mens det koster fort en 15 000kr å sette den bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Da bilr det bra :) Gleder meg til å se den når du er ferdig! Du må lage en prosjekt tråd om den på Audi delen av forumet da! Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Den bmwén var jeg og så på igår også, måtte bare titte inni. fyy faen, den bilen kommer ALDRI på veien igjen. Det er jeg 110% sikker på. Var på Autotuning i råde. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Forsikringssvindel den BMW'en eller? Bare ribbe og bruke som gatebil-prosjekt.. Bare synd det kommer til å lukte fisk i lang tid etterpå da... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Tror ikke de hadde noe peiling på turbobiler, de sa det kom noen rare lyder fra turboen. Det er jo fordi jeg har tatt av dumpventilen og kjører åpentfilter. De har testet kompresjonen på motoren, ikke trykktestet. Jeg tipper at det er slitte ventilstyringer som gjør at den ryker, så jeg har ordnet meg en ny topp.. Fikk forsåvidt 31508kr på kontantoppgjør, så fikser jeg bilen selv.. Da blir det full S6 optikk og nytt understell. Lakkere tenkte jeg skulle gjøre selv.. Koster meg 3000kr å lakke hele bilen selv, mens det koster fort en 15 000kr å sette den bort. vet du hvem d er som har gjort dette med bilen din?:( Viss du vet d, skal man ikke da fikse straffa til han/de som har rappa bilen din? purken gjør d ikke ivertfall:( jævla faens drittsekker som ikke har vett til å se forskjell på mitt og ditt................. Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Han ene ble tatt her om dagen hørte jeg, ble endelig tatt etter flere ukers flukt fra politiet. De uttalte seg også om at de mente at biltyverier rundt i omreådet kom til å synke drastisk. Han ble visst siktet for 7 biltyverier, noe narko greier samt noe anna. Han får vel sikkert 1år :( Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Han ene ble tatt her om dagen hørte jeg, ble endelig tatt etter flere ukers flukt fra politiet. De uttalte seg også om at de mente at biltyverier rundt i omreådet kom til å synke drastisk. Han ble visst siktet for 7 biltyverier, noe narko greier samt noe anna. Han får vel sikkert 1år :( d er jo faen ikke no straff vettu:( GRRR Blir så utrolig sinna på sånne:( Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg