Gå til innhold

Møkka lei Autospar

Ranger emnet


VeeDub

Anbefalte innlegg

Prisene dem har er greie, men hør her.

 

19 JUNI -

sendte jeg mail til Autospar for

å spørre om de hadde JOM grillen inne (Husker Jonte fikk en grill som var helt jævlig). Svaret var "JA"

 

20 JUNI -

bestilte jeg

- Krystal klare lykter med kryss

- Emblemfri JOM grill

 

21 JUNI -

Fikk jeg mail at dem ikke hadde lyktene og det tok 2 uker.

 

Greit tenkte jeg, da har jeg dem vel til jeg kommer hjem fra Syden da.

 

10 JULI -

Sender jeg mail å spør om dem har fått sendt varene.

 

SVAR 10 JULI -

"Hei du, vi var utsolgt for lykta, kommer inn på lager i neste uke. Mvh Arne"

 

 

22 JULI -

Sender jeg ny mail å spør hvor det blir av varene.

 

SVAR 22 JULI -

"Hei Tommy, Kjetil som du har vært i kontakt med har ferie. Jeg har varene

klare og har nå skrevet

faktura, nr. 38184 på totalt kr. 1.980 innkl. frakt. Beløpet er basert på

forskudds betaling.

 

Til: Garviks AutoSpar as, Bedriftsveien 16, 4313 Sandnes, konto nr.

7334.05.25881.

Betal over giro i din bank, eller over nettet. Vi må få fax/mail på

bekreftet betaling, fax nr

er 51 60 16 51. Så snart vi mottar bekreftelse så sender vi pakken. Mange

takk og lykke til."

 

23 JULI -

Betaler i banken, faxer kvitteringen.

 

27 JULI -

Sender ny mail.. 4 dager i posten er jo litt rart?

 

SVAR 28 JULI -

"Hei du. Beklager men (jeg) vi finner ikke noen fax? Heller ikke har vi

mottatt beløpet kr. 1.980, sjekket NÅ også.

Vennligst send fax på ny, 51 60 16 51. Sjekk at du har betalt til rett

konto, 7334.05.25881. Det går desverre også

ofte treg i banken. Sjekk i morgen tidlig, da er beløpet vel på plass, DA

SENDER VI VARENE UMIDDELBART.

 

Mvh Arne.

 

Med Vennlig Hilsen

 

Rolf Thorvaldsen

Salgssjef

Garviks AutoSpar AS"

 

30 JULI -

Sender mail å spør om de har fått inn pengene

 

SVAR 30 JULI -

"Pakken er nå sendt, pengene er mottatt. Beklager dersom vi har oversett en

fax, ingen husker å ha sett den. Takk for

ordren. Mvh Arne."

 

5 AUGUST -

Sender ny mail å lurer på hvor det blir av tingene.

 

SVAR 5 AUGUST -

 

"Heisann..

 

Pakken er sendt, pakke nummeret er CK 01 509 277 1 NO.

Den er sendt som bedriftspakke så den burde ikke være langt vekke.

Gå inn på http://www.posten.no så kan du spore pakken der på pakkesporing.

 

Vennligst hilsen

Kjetil Undal

Garviks Autospar"

 

5 AUGUST - Sender jeg ny mail med 'nettsporingen'

 

 

"Sending/kollinummer: CK015092771NO

 

Ingen data funnet. Det finnes ingen opplysninger registrert på det oppgitte

sendingsnummeret.

Sjekk om sendingsnummeret er riktig inntastet. Dersom nummeret er riktig, ta

kontakt med

nærmeste bedriftspakkesenter, eventuellt innleveringssted."

 

Mvh

Tommy L

 

5 AUGUST - SVAR

"Hei du, ja her har det vært en del rot. Pakke nr. er korrekt men pakken

ble ikke sendt på fredag, grillen som var pakket

ble oppdaget å være feil. Den rette grillen kom inn i dag. Pakken blir

sendt i morgen med samme pakke nr. Mvh Arne.

PS Vi har fått inn en ferievikar som pakker varene. Beklager så mye."

 

7 AUGUST - FÅR JEG PAKKEN I POSTEN!!! MEN

 

Har fått lykter som er SOTA med kryss

og en forferdelig grill (Jada Jonte, samma driten)

 

8 AUGUST - Ringer å sier jeg har fått feil deler.

Svaret var send det tilbake, men da må lyktene bestilles

og grillen hadde dem ikke inne.

 

10 AUGUST - Helvete heller, sota lyktene var kule dem så beholder dem, men grillen nekter jeg å ha.

 

Drar på posten for å sende retur, men da skal dem ha 180kr av meg for en Norgespakke, huff .. sender en mail til Autospar å spør om å få en retur lapp, de har jo sendt meg feil varer. Men svaret var NEI!

 

**************

 

Morsomt?

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Etter min episode med Autospar. Så gidda ikke jeg å handle der mere. Ferdig med det. Det er mye tull der. Fordiom de beklager meget og er hyggelige, så ja.. Det blir for mye rot!

 

 

Jeg sleit også med å få dem til å betale penger for porto osv, men satte min mor på saken. Og hun klarer det meste. Fikk tilbake penger, bestilte bonrath grill fra powerzone, fikk den 2 dager etterpå. Det var bra service det! :)

 

 

Men, du får stå på ditt. Og si at du har bestilt varer, og har fått feil. Det er ikke noe du skal stå ansvarlig for. Og fortelle dem at du har hørt fra flere kunder at det med de grillene demmes er et problem. Og at disse kundene har sluttet å handle av dem. Skal dem drive på på det viset der blir dem ikke å selge så mye. For vi bilgutter snakker sammen, som f.eks på dette forumet.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja vurderer å sende lykter og alt samma tilbake å få tilbake pengene jeg også nå.

 

Bare synd de lyktene var jævlig kule og alle andre steder er prisene nesten dobbelt av det de tar.

 

Nå har jeg sendt en ny mail hvor jeg skriver at jeg nekter å betale porto for å sende varene jeg har fått feil tilbake til dem.

Får jeg et negativt svar til skal alt tilbake (da betaler jeg) så får dem overføre pengene + portoen tilbake. Det kommer vel til å ta 3 måneder med krangling, men de har vel ikke lov til noe annet da.

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Hm, jeg som hadde tenkt å bestille klare lykter med kors og emblemfri grill derfra... men dette fikk meg på andre tanker.

 

Takk :)

 

 

Det er dette jeg snakker om..

 

Autospar graver sin egen grav.

 

 

Vis til denne tråden Unknown, når du klager..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri bestilt noe fra AutoSpar, men det virker som de har fått Lars Harlem (Powerzone)-viruset......

Hadde samme opplegget gående med han når jeg skulle ha effektpotte til Corradoen min. Frem og tilbake i flere måneder før jeg fikk noe som jeg måtte tilpasse på verksted selv. Ble drittlei og krevde avslag pga rotet.

Fikk Emblemfri grill, grillist og K&N-filter gratis etter mye klaging.

Har prøvd å bestille fra Powerzone senere, men da har de tydligvis ikke interesse av å selge meg noe.

Mister masse kunder på den måten!

 

Så Unknown..... KLAG! Vi har visse rettigheter på levering/betaling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt masse fra autospar. aldri hatt noen problemer og kjetil virker som en kjernekar.. derimot Norsk bildelsenter svarer aldri på henvendelser. jeg trur nok at det alltid vil skje en glipp hos noen,. men de fleste virker fornøyde.. kjetil hos autospar dro tilogmed ned på jobben på en søndag for å legge inn noe ekstra for meg i bestillinga som skulle sendes mandag.. varene var meg i hende onsdag.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor lite service innstilt mange er nå til dags.

 

Min erfaring er at mail/internett er håpløst ved klaging, eneste som nytter er å ringe og stå på sitt, ikke noen kjære mor.

 

Jeg venter enda på penger som jeg skulle få tilbake fra powerzone, "jada vi bruker nettbank så pengene burde være på konto i løpet av dagen eller morradagen" , er vell blitt 3 uker nå..

 

HOTSHOP brukte 2 måneder på å føre tilbake noen penger til meg..

 

Faen heller, man skulle gjort dem klar over at ting ryktes på forumet ! ;)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Utrolig hvor lite service innstilt mange er nå til dags.

 

Min erfaring er at mail/internett er håpløst ved klaging, eneste som nytter er å ringe og stå på sitt, ikke noen kjære mor.

 

Jeg venter enda på penger som jeg skulle få tilbake fra powerzone, "jada vi bruker nettbank så pengene burde være på konto i løpet av dagen eller morradagen" , er vell blitt 3 uker nå..

 

HOTSHOP brukte 2 måneder på å føre tilbake noen penger til meg..

 

Faen heller, man skulle gjort dem klar over at ting ryktes på forumet ! ;)

 

Er fullt klar over at mange er lite seviceinnstilte og har derfor "tatt saken i egne hender" (Gjorde dette for 8 mnd sider men har bare hatt det littt på is). Har tilgang på dilldall og annen plastikk. Send meg en PM hvis du lurer på noe. Kan nok hjelpe ;)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så man lurer på om Autospar titter innom her iblandt.

I dag fikk jeg mail (fra Kjetil) om at JOM grillen hadde kommet og blir sendt i morgen.

 

Svaret på om hvorfor jeg må betale porto for feil varer fins ingen steder.

 

Så får vi se da. Gir dem til Fredag med å få grillen til meg, ellers fins det andre med tilgang til plastikk :)

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk bildelsenter er sinnsykt bra!

 

Når jeg bestilte, fikk jeg brev hvor det stod hva jeg hadde bestilt pris osv. Der stod også hvem som hadde ekspedert meg, hvem som hadde pakket pakken og når pakken ble sendt fra dem.

BRA.

 

Powerzone skaffer mye, men på ukjent tid.. sinnsykt treg.

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår