stigare Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by kimoajajaj Norsk bildelsenter er sinnsykt bra! Jeg har ikke akkurat denne erfaringen av dem.. DRIT trege og svarer ALDRI på mail eller noe. Ja man må ringe dem..hvis man får svar.. Ventet i 3 mndr på rs front til bilen min.. De sendte den med en gang da jeg skulle avbestille den.. Latterlige greier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by kimoajajaj [bPowerzone skaffer mye, men på ukjent tid.. sinnsykt treg. [/b] Dere kan jo bestille fra stylingservice.no da! De har omtrent de samme produktene som Powerzone, og er kanskje ikke like trege? Det er Veilside her på forumet som driver det. Snakk med ham så får dere sikkert hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Originally posted by Corrado16v norsk bildelesenter har jeg kun positive erfaringer med, men powerzone, er max treige Jeg har ikke akkurat denne erfaringen av dem.. Her er egentlig noe av poenget mitt.. men jeg fikk det liksom ikke helt fram i den tidligere posten.. alltid noen som har dårlige erfaringer med NBS eller autospar eller kurt og kåres staijling.. ikke sant? ikke nødvendigvis dermed sagt at man skal si at "dem suger hæstpikk ass.. kanke levere noe" Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Det ville vært GOD butikk å startet opp med første pri. på RASK og bra service.. tror man kan tjene mye på dette... Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Fekk bilde av nye JOHM grillen i går! Men den ser like stygg ut! Skall lege ut bilder seinere i dag. Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Alle styling/tuning firma tulle ALT FOR MYE! Personligt så har autospar vært bra (einaste fekk feil badlook list fuste gong men fekk den nye fort så ok.. ein feil kan alle gjøra..) Caprizone har eg hørt mye drit om.. men sånn gjennomsnitlig.. så e nesten alle USERIØSE! Å d e kje kjekt :( Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Har noen av dere erfaringer med TSI i Mjøndalen??? De har en del ting og tang på siden deres, men jeg har aldri bestilt derfra selv... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 "Vi har fått inn en ferievikar som pakker varene" :D :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Originally posted by Oleee Har noen av dere erfaringer med TSI i Mjøndalen??? De har en del ting og tang på siden deres, men jeg har aldri bestilt derfra selv... Bestilte noe deler til gamlebilen derfra. Det kom på 2 uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Originally posted by NoLimit Bestilte noe deler til gamlebilen derfra. Det kom på 2 uker. Jaha? Bare hørt no greier om dem ikke er noe å stole på, men sånn er det vel med alle tuningsjappene som en nevnte over her..:rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 jeg har bestilt 2 ganger fra autospar,fått tinga etter 4 dager. ingen problemer med dei så langt:) Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg