Gå til innhold

Møkka lei Autospar

Ranger emnet

VeeDub

Anbefalte innlegg

Originally posted by kimoajajaj

Norsk bildelsenter er sinnsykt bra!

Jeg har ikke akkurat denne erfaringen av dem..

DRIT trege og svarer ALDRI på mail eller noe.

Ja man må ringe dem..hvis man får svar..

Ventet i 3 mndr på rs front til bilen min..

De sendte den med en gang da jeg skulle avbestille den..

Latterlige greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corrado16v

norsk bildelesenter har jeg kun positive erfaringer med, men powerzone, er max treige

Jeg har ikke akkurat denne erfaringen av dem..

Her er egentlig noe av poenget mitt.. men jeg fikk det liksom ikke helt fram i den tidligere posten.. alltid noen som har dårlige erfaringer med NBS eller autospar eller kurt og kåres staijling.. ikke sant? ikke nødvendigvis dermed sagt at man skal si at "dem suger hæstpikk ass.. kanke levere noe"

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle styling/tuning firma tulle ALT FOR MYE! Personligt så har autospar vært bra (einaste fekk feil badlook list fuste gong men fekk den nye fort så ok.. ein feil kan alle gjøra..) Caprizone har eg hørt mye drit om.. men sånn gjennomsnitlig.. så e nesten alle USERIØSE! Å d e kje kjekt :(

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Bestilte noe deler til gamlebilen derfra. Det kom på 2 uker.

Jaha? Bare hørt no greier om dem ikke er noe å stole på, men sånn er det vel med alle tuningsjappene som en nevnte over her..:rolleyes:

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider