TropicX Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Litt sent å komme med en tråd om dette treffet, men er på nytt autoshow i Langesund denne helgen. Og der kan man by på mye gromt, bla. GT40! Håper folk tar seg en liten tur! Dette er værdt å sjekke ut! 75kr for inngang pr. pers. Har du en bil du vil stille ut er dette gratis for bil og fører, passasjerer i bilen koster det 50kr for. Velkommen til siste dag av Autoshow i morgen. Åpningstider er fra kl. 1200 til 1800. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Litt sent å komme med en tråd om dette treffet, men er på nytt autoshow i Langesund denne helgen. Og der kan man by på mye gromt, bla. GT40!Håper folk tar seg en liten tur! Dette er værdt å sjekke ut! 75kr for inngang pr. pers. Har du en bil du vil stille ut er dette gratis for bil og fører, passasjerer i bilen koster det 50kr for. Velkommen til siste dag av Autoshow i morgen. Åpningstider er fra kl. 1200 til 1800. ja ikke sant.... Endel av oss viste det ikke før på fredagen da vi så skiltene.... Så... hadde jo kanskje vært en sjanse å ta å anonnsere litt tidligere? Eller hatt kontakt med oss som har holdt på med sånt noen år, så dere kunne fått noen skikkelige trekkplaster på dette showet deres.... For vi vet jo om endel biler rundtforbi.... Bare noen tips....:) Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 kommer tilbake sterkere neste år. Er ikke jeg som driver med det, men bare sjekket om det var en tråd her i går.. Men jeg skal legge ut en tråd neste år! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aladdin Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Enig med Bead-Lock her ja:hellothere: ja ikke sant.... Endel av oss viste det ikke før på fredagen da vi så skiltene.... Så... hadde jo kanskje vært en sjanse å ta å anonnsere litt tidligere? Eller hatt kontakt med oss som har holdt på med sånt noen år, så dere kunne fått noen skikkelige trekkplaster på dette showet deres.... For vi vet jo om endel biler rundtforbi.... Bare noen tips....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 kommer tilbake sterkere neste år. Er ikke jeg som driver med det, men bare sjekket om det var en tråd her i går.. Men jeg skal legge ut en tråd neste år! Tok du hintet om at vi kan godt hjelpe til så det blir slitt sving over sakene?? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg