Gå til innhold

Min Corrado 1.8T

Ranger emnet

JuB

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

corrado_g60_ skrev:
ja har d liggane...

Feil tråd?;)

Peri: Bilen er godkjent med turbo ja :)

Bytta olje og filter i går, ble Castrol Magnatec 5x40 olje, oljefilter fra mekonomen med bolt i bunnen ;)

Fikk endelig fiksa dørhåndtaket, leste en guide på vwortex-forumet på 19 sider :hvaskjera Så trodde det var en stoor operasjon, men var veldig simpelt ;) Så skal bytte på passasjersiden også etterhvert.

Ellers får jeg nye plugger i dag, vet ikke om det ble w6dpo eller w5dpo, prisen ble hvertfall 150kr stk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bigwindow skrev:
Turbotrykket justerer du lettest med en turbotrykksventil. KRB selger den beste synes jeg. TurboXS high performance, til 1500kr.

Justering på WG staget har lett for å bli litt "grovt", pluss at det er vanskelig å komme til på G60'n...

Vanskelig å komme til? Om du er en liten japaner og har 5 ledd i armene så er det vanskelig :)

Boost controller trenger ikke være så dyrt. Får jo nesten en digital for den prisen der.

http://turbofun.demostore.no/product/8608/8609/420938/KD_KD_Boost_controller_kit_BC03.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo_FB skrev:
Vanskelig å komme til? Om du er en liten japaner og har 5 ledd i armene så er det vanskelig :)

Boost controller trenger ikke være så dyrt. Får jo nesten en digital for den prisen der.

http://turbofun.demostore.no/product/8608/8609/420938/KD_KD_Boost_controller_kit_BC03.html

Hehe, sier noe der, er fryyktelig trangt der bak ja ;)

Den var en billig boostcontroller, kanskje må få bestilt den der.

Fikk satt i nye plugger idag W6RDPO og pluggledningene jeg kjøpte av acoupe, hjalp å ha de pinnene på toppen av pluggen :D

Nå er det bare problemer med at turtallet henger og noe merkelig tomgang når det er kaldt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JuB skrev:
Feil tråd?;)

Peri: Bilen er godkjent med turbo ja :)

Bytta olje og filter i går, ble Castrol Magnatec 5x40 olje, oljefilter fra mekonomen med bolt i bunnen ;)

Fikk endelig fiksa dørhåndtaket, leste en guide på vwortex-forumet på 19 sider :hvaskjera Så trodde det var en stoor operasjon, men var veldig simpelt ;) Så skal bytte på passasjersiden også etterhvert.

Ellers får jeg nye plugger i dag, vet ikke om det ble w6dpo eller w5dpo, prisen ble hvertfall 150kr stk..

Hei,

har du link til den guiden?

- VW Corrado

X VW Jetta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skrur på tenninga (ikke starter) kommer det høye klikkelyder fra ISV, akkurat som en fjær som trekkes opp å slipper mot metall... Hva kan dette være?

Fant også en bensinlekkasje etter fuelrailen, der som fullspeed bryteren står? Fikk strammet slangeklemmen, så ble det tett igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...