JuB Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 heheh, sweet :D Når er bredbåndslambda på vei, PLX R500 med eksostemp føler på vei, usikker når det kommer. Men er hvertfall betalt og bestilt. Hvor lenge er du i Arendal nå Alex? Ta et lite treff en plass? har ikke lov til å kjøre idag... Edit: Min bil virka så liten.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Nei, jeg og Corrado'n reiste tilbake til Oslo i natt. Ferien er nå over :( Så da må det bli neste gang jeg får fri :) Min er jo høyere enn din da, kanskje derfor? Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 1080kr + mva for forsterka rådelager til G60, samme som sitter i S4 sa de på Oslo sylinderservice :) Edit: Kan det stemme at de er like til S4? Prata med Bilomsetninga å de sa det var forskjellig på øvre og nedre på s4. Bilomsetninga skulle ha 60kr stk for orginalråder. Orginale G60 lagre med hull i er "forsterkede" da. Koster vel 700 kr på Møller. Er samme lagre på S4 ja.... 10vt og RS2 også for den saks skyld. Med 250kpa map sensor så flater den vel ut på 1.55 bar etter det jeg har erfart. Iallefall bedre enn den orginale :) Skal kjøpe nye dyser og chip av Polo Classic, bredbåndslambda kommer også snart. Så da med 250kpa map sensor kan jeg øke trykket litt :) Blir spennende, har aldri trimmet noe bil før.. Mye koster noen slike dyser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Hentet rallye IC'n min idag, innløpet er kortet inn 3-4cm slik at jeg slipper å kappe i tauekroken :) Kosta litt, 800kr... Men bedre det enn å kappe i bilen :) Har også fått mapsensoren - venter nå på bredbåndslambda, håper denne kommer til uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 TTT med meg, bare et par bilder. Ble "økonomi" sommersko i år, mangler fortsatt en porsche felg, å det tar fryktlig lang tid å pusse de.. Felgene er forøvrig svartmatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 pen rado! bortsett fra økonomi tsw venom hjula. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Personlig likte jeg de bedre svart enn orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Kunne tenkt meg slike felger til banebruk, i sort selvfølgelig. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 hvor ligger ISV`n? Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Den lille saken på toppdeskelet med KN filteret på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg