G60 Racing Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Jeg har satt inn 17cm i dørene men måtte da lage egene men jeg har sorte jeg som mener og huske er pene... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Kjøpte meg 5.50cs inifity kappa idag, passa som smurt i dørside :D Så jeg trenger ikke nye dørsider alliakvel, bruker orginal høytaler deksel også. Ikveld har jeg å fetteren min strekt diverse kabler til stereo, 2stk phono, 1 remote, 1 strømkabel og 2 par høytaler kabler bak i bagasjerommet. I tillegg har jeg strekt nye "gullkabler" ut til døra, var et lite helvete, men gikk greit tilslutt. Så imorra skal jeg kjøpe litt diverse kabel sko å få koblet komposett og basser :) Tok dessverre ingen bilder, men kan fikse imorra om noen er intressert ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hadde en seriøs oljelekkasje fra returen på turboen, returen hadde skrudd seg litt ut, men det er fikset nå :) Ellers var jeg i kr.sand igår å hentet basskasse og bunn som Peltz hadde i sin gamle corrado, kommer bilder av den når jeg har fått presset det nedi bagasjerommet :D Håper du likte testturen Peltz :D Edit: Målte co-potmeteret i helgen, viste kun 340ohm, å dette skal vise 500ohm. Men hvodan i huleste for jeg justert det? Prøvde å vippe av det blå "lokket" på toppen, men det var ikke mulig å vippe ut.. Dørhåndtaket på fører siden er også fucked! Så vurderer å kjøpe sånn repair kit fra ebay, noen som har erfaringer med det? Eventuelt hva har dere gjort når slikt har skjedd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Litt bilder: Synes ikke lyktene er så gale, men skulle gjerne hatt hvite/røde.. Kjøpte denne på boomcar i grimstad, 1 dag senere fikk jeg pm av Peltz om at han hadde en kasse som passa på kusehåret som han kalte det :D Kassa jeg kjøpte av Peltz Gamle pærer Nye "xeon" pærer, forbanna møl, ikke vits å selge disse som xeon :( 400kr kosta det for 1 par h4 og et par h3. Et til av nye pærer, men ble hvertfall litt bedre lys Også et av motorrommet :) Har bestilt meg repairkit til begge dørhåndtakene også, håper de kommer fort, tungvint når ikke førerdør vil opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Har et basser ellement som er likt som dit (3004spl) hvis du trenger nå som du ha plass til 2 liksom! hehe Har kasse med 2 men er ikke plass til mer en et i caddyen :( Nice foresten! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Bytta inn basskasse i et likt element, er forresten pioneer 256c 10", får det siste elementer ila uka ;) Trenger bare en kraftigere forsterker nå, noen som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 oki, har typen kraftigere jeg da, er kassen jeg hadde i corradoen da jeg var med i konkuranse jeg har... 2x3000W... :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hoho, burde være nok trøkk da ja :D Neste på planen nå er: Ny olje, oljefilter, ny bremsevæske, rense luftfilter.. Er det kupéfilter i corrado? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hoho, burde være nok trøkk da ja :D Neste på planen nå er: Ny olje, oljefilter, ny bremsevæske, rense luftfilter.. Er det kupéfilter i corrado? er ikke det. var ihvertfall det møller sa til meg for et halvt år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 jeg har tennkabler til deg :) du kan kjøpe mine, blå silikon, jeg har ikke kjør bilen med dem montert ;) selges grunnet overgang til røde silikonslanger! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 De tennkablene der var ikke noe særlige å kjøre med, monterte dem igår kveld. Kjørte til jobb idag, dro litt på så bare kutta hele motoren, akkurat som ingenting ville tenne. Har testet litt ikveld igjen, sjekke at de henger fast osv, men ingen hjelp. Satt på de gamle stive sorte igjen, så nå fungerer alt som det skal. acoupe: er disse til g60 maskiner orginalt? Eller er det til annen type motor med samme pluggledninger? Noen som vet om pluggledninger må være tilpasset til hver motor-type? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 De tennkablene der var ikke noe særlige å kjøre med, monterte dem igår kveld. Kjørte til jobb idag, dro litt på så bare kutta hele motoren, akkurat som ingenting ville tenne. Har testet litt ikveld igjen, sjekke at de henger fast osv, men ingen hjelp. Satt på de gamle stive sorte igjen, så nå fungerer alt som det skal. acoupe: er disse til g60 maskiner orginalt? Eller er det til annen type motor med samme pluggledninger? Noen som vet om pluggledninger må være tilpasset til hver motor-type? hm, jøss, trodde dem skulle funke helt fint jeg så lenge du fikk dem på. Han jeg kjøpte dem av hadde dem på en vw 8v motor, så trodde dem passa på g60 og så lenge man fikk dem på! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Virka som plugghetta ikke var tight nok til pluggen... Klarer du å finne utav hva slags motor de har stått på? Så jeg kan selge dem igjen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Virka som plugghetta ikke var tight nok til pluggen... Klarer du å finne utav hva slags motor de har stått på? Så jeg kan selge dem igjen.... jepp, det skal jeg ordne :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salmacis Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 @Jub: Har du fått børsa godkjent med 1.8T? Hvis ikke, hva gjør du når det er tid for EU kontroll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg