Peri Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 så lenge de er 4*100 (5*100 ved vr6) og går over bremsene dine burdte det funke ja min 15" felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 De 15" jeg kjøpte passet ikke, en eller annen type OZ.. Måtte ha spacer på 4-5mm, men fikk de på idag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 De 15" jeg kjøpte passet ikke, en eller annen type OZ.. Måtte ha spacer på 4-5mm, men fikk de på idag :) stemmer nok det etersom jeg mener det er et annet innpress på felger til golf, men bra det ordna seg da! men er bilen din godkjent med turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_g60_ Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 ja har d liggane... Siter Kjør hardt Kjør stil Kjør supra uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 ja har d liggane... Feil tråd?;) Peri: Bilen er godkjent med turbo ja :) Bytta olje og filter i går, ble Castrol Magnatec 5x40 olje, oljefilter fra mekonomen med bolt i bunnen ;) Fikk endelig fiksa dørhåndtaket, leste en guide på vwortex-forumet på 19 sider :hvaskjera Så trodde det var en stoor operasjon, men var veldig simpelt ;) Så skal bytte på passasjersiden også etterhvert. Ellers får jeg nye plugger i dag, vet ikke om det ble w6dpo eller w5dpo, prisen ble hvertfall 150kr stk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Turbotrykket justerer du lettest med en turbotrykksventil. KRB selger den beste synes jeg. TurboXS high performance, til 1500kr. Justering på WG staget har lett for å bli litt "grovt", pluss at det er vanskelig å komme til på G60'n... Vanskelig å komme til? Om du er en liten japaner og har 5 ledd i armene så er det vanskelig :) Boost controller trenger ikke være så dyrt. Får jo nesten en digital for den prisen der. http://turbofun.demostore.no/product/8608/8609/420938/KD_KD_Boost_controller_kit_BC03.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Vanskelig å komme til? Om du er en liten japaner og har 5 ledd i armene så er det vanskelig :) Boost controller trenger ikke være så dyrt. Får jo nesten en digital for den prisen der. http://turbofun.demostore.no/product/8608/8609/420938/KD_KD_Boost_controller_kit_BC03.html Hehe, sier noe der, er fryyktelig trangt der bak ja ;) Den var en billig boostcontroller, kanskje må få bestilt den der. Fikk satt i nye plugger idag W6RDPO og pluggledningene jeg kjøpte av acoupe, hjalp å ha de pinnene på toppen av pluggen :D Nå er det bare problemer med at turtallet henger og noe merkelig tomgang når det er kaldt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are88 Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Feil tråd?;) Peri: Bilen er godkjent med turbo ja :) Bytta olje og filter i går, ble Castrol Magnatec 5x40 olje, oljefilter fra mekonomen med bolt i bunnen ;) Fikk endelig fiksa dørhåndtaket, leste en guide på vwortex-forumet på 19 sider :hvaskjera Så trodde det var en stoor operasjon, men var veldig simpelt ;) Så skal bytte på passasjersiden også etterhvert. Ellers får jeg nye plugger i dag, vet ikke om det ble w6dpo eller w5dpo, prisen ble hvertfall 150kr stk.. Hei, har du link til den guiden? Siter - VW Corrado X VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Guiden: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1823097 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hvordan fikk du godkjent dette? har turbo i min golf men får ikke godkjent pga avgass.... :) papirer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Tidligere eier som fikk det godkjent. Står bare at glader er byttet ut med turbo med samme ladetrykk, 0.67bar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Når jeg skrur på tenninga (ikke starter) kommer det høye klikkelyder fra ISV, akkurat som en fjær som trekkes opp å slipper mot metall... Hva kan dette være? Fant også en bensinlekkasje etter fuelrailen, der som fullspeed bryteren står? Fikk strammet slangeklemmen, så ble det tett igjen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Knipsa litt bilder idag, vet jo at de fleste liker litt bilder å glo på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Knipsa litt bilder idag, vet jo at de fleste liker litt bilder å glo på :) Netsen fetere med delskinn enn helskinn!! Digg bil! Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Takktakk :) Liker også delskinn, slipper at skinnet i midten blir slitt, behandler skinnet på sidestøttene litt oftere enn restem får å holde det bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg