Gå til innhold

Min Corrado 1.8T

Ranger emnet


JuB

Anbefalte innlegg

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Den kviner fortsatt, lurer på om løpehjula kan være slitt? Leste en plass at de kunne lage stygge lyder.. Får jeg kjøpt disse nye?

 

Har kjøpt meg boostcontroller nå:

 

 

 

Usikker på kvalitet, men det får jeg se når den ankommer landet, blir sendt i ettermiddag.

 

Om jeg skal justere trykket ned må jeg vel første stille på WG? Med en slik bleedventil får jeg vel bare justert trykket opp fra orginalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

En aldri så liten update, har ikke skjedd stort den siste tiden ettersom div båter har tatt det meste av penger ;)

 

Har kjøpt meg 250kpa map sensor :D, alu holder til CO-potmeter, "Turbo" emblem med porsche skrift, nye låsepinner til dørene "Wolfsburg".

 

Skal få kortet inn rallye IC'n et par cm, få montert denne og lagt nye rør. Skal også få skiftet rådelager nå som det blir litt lettere trim og bilen har passert 200k.

 

Skal kjøpe nye dyser og chip av Polo Classic, bredbåndslambda kommer også snart. Så da med 250kpa map sensor kan jeg øke trykket litt :) Blir spennende, har aldri trimmet noe bil før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe nye dyser og chip av Polo Classic, bredbåndslambda kommer også snart. Så da med 250kpa map sensor kan jeg øke trykket litt :) Blir spennende, har aldri trimmet noe bil før..

 

kor mykje er det desse motorene tåler da?? det er jo andre ting som og må forbedres dersom du skal ha høgere trykk. eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor mykje er det desse motorene tåler da?? det er jo andre ting som og må forbedres dersom du skal ha høgere trykk. eller???

 

Forsterkede rådelager anbefales vel om bilen skal ha 1,5 bar, ellers ingenting. De er ganske skuddsikre

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1080kr + mva for forsterka rådelager til G60, samme som sitter i S4 sa de på Oslo sylinderservice :)

 

Edit: Kan det stemme at de er like til S4? Prata med Bilomsetninga å de sa det var forskjellig på øvre og nedre på s4.

Bilomsetninga skulle ha 60kr stk for orginalråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår