JuB Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Var ikke jeg som godkjente bilen, tidligere eier fra Geilo. Står "glader byttet ut med turbo, samme ladetrykk som orginalt" i vognkort :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 okey okey :) skulle godkjent min også, men da må eg nok vise papirer Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 okey okey :) skulle godkjent min også, men da må eg nok vise papirer Kanskje noe verre siden det er en 16v motor..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 det er det eg lurer på :) Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Byttet dynamoreim og satt på strammedemperene istendfor "strekkfisken" idag, den gamle reima lagde kvine lyder. Satt også i ny tåkelykt, gamle var sprekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Den kviner fortsatt, lurer på om løpehjula kan være slitt? Leste en plass at de kunne lage stygge lyder.. Får jeg kjøpt disse nye? Har kjøpt meg boostcontroller nå: Usikker på kvalitet, men det får jeg se når den ankommer landet, blir sendt i ettermiddag. Om jeg skal justere trykket ned må jeg vel første stille på WG? Med en slik bleedventil får jeg vel bare justert trykket opp fra orginalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Så bilen din i går Toris. Nede ved Barbu, ved siden av en MR2. Stilig rado :) Du var ikke på Streetmeet i går da? Shell var fullt av biler grinchy Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Jeg så også bilen din på fredag. :thumb Rett utenfor kulturhuset... Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 En aldri så liten update, har ikke skjedd stort den siste tiden ettersom div båter har tatt det meste av penger ;) Har kjøpt meg 250kpa map sensor :D, alu holder til CO-potmeter, "Turbo" emblem med porsche skrift, nye låsepinner til dørene "Wolfsburg". Skal få kortet inn rallye IC'n et par cm, få montert denne og lagt nye rør. Skal også få skiftet rådelager nå som det blir litt lettere trim og bilen har passert 200k. Skal kjøpe nye dyser og chip av Polo Classic, bredbåndslambda kommer også snart. Så da med 250kpa map sensor kan jeg øke trykket litt :) Blir spennende, har aldri trimmet noe bil før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjest2007 Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Skal kjøpe nye dyser og chip av Polo Classic, bredbåndslambda kommer også snart. Så da med 250kpa map sensor kan jeg øke trykket litt :) Blir spennende, har aldri trimmet noe bil før.. kor mykje er det desse motorene tåler da?? det er jo andre ting som og må forbedres dersom du skal ha høgere trykk. eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 kor mykje er det desse motorene tåler da?? det er jo andre ting som og må forbedres dersom du skal ha høgere trykk. eller??? Forsterkede rådelager anbefales vel om bilen skal ha 1,5 bar, ellers ingenting. De er ganske skuddsikre Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Hvor kjøper jeg forsterkede rådelager? Jeg skal jo bytte mine ganske snart men tenkte jeg skulle kjøpe orginale... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Oslo Sylinderservice har forsterkede Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 1080kr + mva for forsterka rådelager til G60, samme som sitter i S4 sa de på Oslo sylinderservice :) Edit: Kan det stemme at de er like til S4? Prata med Bilomsetninga å de sa det var forskjellig på øvre og nedre på s4. Bilomsetninga skulle ha 60kr stk for orginalråder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Svingte innom Barbu, og gjett hva jeg så: Beklager dårlig kvalitet, men hadde bare mobilen med :) Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg