Gå til innhold

De nye ndrifters.net sidene oppe!

Ranger emnet

momo

Anbefalte innlegg

Da er den nye siden online igjen! Den forrige ble litt tam, og sjeldent oppdatert. Jeg får håpe de nye sidene slår ann.

Ting du kan gjøre nå:

Uploade bilder av din bil eller treff du har vært på. Også kommentere andres bilder.

Uploade dine norske drifting filmer .. Rate filmer! Sammenlign ratingen din med andre filmer og se hvor flink du er.. Jeg har satt 100mb grense på filmer, stjeles for mye båndbredde pga videoer blir grensen satt ned.

prate i chatboxen

prate i det nye forumet! (simple machines forum), jeg har til og med et off topic forum hvor man ikke MÅ snakke om bil :boxers

Legge igjen linker.

Forum og nettsiden er integrert så man kan se posts, hvem som er online etc på forsiden.

Siden handler om Norske driftere i hovedsak, forhåpentligvis vil mesteparten av drifterne samles der, selv om det er lov å prate om andre ting enn bare sideveiskjøring, det vil bli postet nyheter, treff, internasjonale nyheter etc.

Siden er litt tom nå, men forvent mange updates i løpet av uken som kommer.

Om dere finner en funksjon som ikke funker nå, kan dere bruke contact delen å si i fra, men alt skal funke fint.

Hva tycks?

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slumt design :thumb

Kanskje bytte ut banneren med noe drifting relatert? :D

(Hint: bil i høy vinkel med blårøyk bak...) :)

Hehe ja, sånne ting som det vil bli endret i løpet av uka tenker jeg. Akkurat nå sjekker jeg om alt funker som det skal :)

EDIT! fiksa forside bilde, fortsatt ikke fornøyd. Må lage bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok ha gjort ferdig siden mer før du legger den ut.

Default skin på et CMS er ikke akkurat pent.. og hvorfor bruker du et forum som ikke kan integreres i CMS systemet?

Men, med litt jobbing kan dette bli bra ;)

Forumet å forsiden er allerede integrert. Å fylle opp stedet med bilder og film trenger jeg jo deres hjelp med å få gjort. Kommer noen news i løpet av uka.

Så får vi se om det er noe interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider