Mrs Aero Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Har det like kjedelig som meg? Sitter hjemme og slöver, eneste selskapet jeg har er en hundevalp som enten sover, fiser, spyr, raper eller spiser som en gris.:rolleyes: zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by Mrs Aero Har det like kjedelig som meg? Sitter hjemme og slöver, eneste selskapet jeg har er en hundevalp som enten sover, fiser, spyr, raper eller spiser som en gris.:rolleyes: zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz Det er jo kult er jo ikke akurat stille hos deg da. Har jo nok med å passe på dyret du da. Hvilken rase er det :) Hvor skal du trime bilen? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Juni 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Hunden: Bichon Frise, en sånn som ligner på puddel du vet. Han er 10 mnd og heter Aero. Bilen: Bestiller styrbox og eksos fra Speedparts. Er man medlem i Saab turbo club of Sweden har man fine rabatter oxo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by Mrs Aero Hunden: Bichon Frise, en sånn som ligner på puddel du vet. Han er 10 mnd og heter Aero. Bilen: Bestiller styrbox og eksos fra Speedparts. Er man medlem i Saab turbo club of Sweden har man fine rabatter oxo. Han måtte jo hete Aero når det er det mamma kjører :) Kult med valper da. Husker når min var det spiste opp alt han kom over. Ok ikke så kult det da men. Nå er han 8 år og likke rampete Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by Mrs Aero Har det like kjedelig som meg? Sitter hjemme og slöver, eneste selskapet jeg har er en hundevalp som enten sover, fiser, spyr, raper eller spiser som en gris.:rolleyes: zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz Sitter nå her på jobben og surfer og tar livet med ro er jo sommerferie og lite og gjørra i dag. Men jeg får da betalt for det :D :D Era PS! Det er ikke mange dager som er som i dag da... ;) Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 jeg har også en valp.... den er en pest og en plage.. men den bedrer seg nok... heehhe! har forøvrig gnagn ned halve ene hus veggen... gravd opp hele hagen, tisser på gulvet av glede vær gang en kommer inn til han... haha men men... så ern nå søt og god og:D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Juni 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by RS2 Han måtte jo hete Aero når det er det mamma kjører :) Og min forrige hund het Turbo...(dårlig fantasi?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Sitter på jobben og programmerer på et prosjekt som skal være ferdig til i morgen(Torsdag). Skal leveres til en STOR bilprodusent i Tyskland.... Så det blir litt artig å høre hvordan det blir mottatt. (Kan desverre ikke si hvem, men kan jo nenve at jeg skal ha meg en slik bil. har bestandig vært drømmebilen min):D Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by marius jeg har også en valp.... den er en pest og en plage.. men den bedrer seg nok... heehhe! har forøvrig gnagn ned halve ene hus veggen... gravd opp hele hagen, tisser på gulvet av glede vær gang en kommer inn til han... haha men men... så ern nå søt og god og:D Hahaha! Minner meg sterkt om bikkja til fatter`n gitt!! Gla jeg flytta for et par tre år siden! :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg