Gå til innhold

Hjemme høyt. Blir denne tråden slettet tro?

Ranger emnet

morten pettesen

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips for gode hjemme høytallere? Ett par tårn er ønskelig.

Maks pris 10 k.

Vet dette ikke er rette stedet å poste men er ingen andre steder hvor hifi karene henger rundt med like mye aktivitet.

Lg LB1 L.E.D lcd kommer inn i leilig og er i svart piano så noe som matcher hadde vært fint.

Kikket på CV sine 215 men mange synes de spiller dritt så da ble jeg i tvil.

De kommer til å bli godt brukt på musikk som er type Korn, Slipknot, Rage Against The Machine samt kjerringa sin Trance, Techno, Dance, Rap etc.

Så de bør være gode på bass også.

Legg gjerne med noen linker og bilder.

Takker

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt dali consept 8, og synes de spilt utrolig bra! hva med dali consept 10? om du tar kontakt med hifiklubben kan du få mulighet til å teste før du kjøper...

Dali er fett det men de som jeg har spurt fniser når jeg sier metal musikk.

Var vist ikke så egnet til det vistnok. Svoger har noen eldre Dali men de trykker ikke uten en sub. Så jeg tenkte også litt på denne http://www.lsound.no/nor/?side=info&id=1580 med litt billigere tårn

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale Usher de har en bra modell til under 10.000. Usher M700. Har denne oppi stua her spiller kjempe bra.

Du nevnte at du ville ha noen høyttalere som er gode på bass. Disse høyttalerene trøkker ekstremt bra i tilegg til at de spiller veldigt "rett", veldigt klart å fint å en herrlig stramm bass. Veldigt fin balanse i lydbildet å får fram ekstremt mange detaljer i musikken til å være en så billig høyttaler. spiller også mer en høyt nokk. Tåler å spille på veldigt høye volumer.

Før lå disse høyttalerene på over 15.000 nå ligger de vell på rundt 8000. Kjempe bra kjøp. I følge selgeren. Så har importøren presset prisen veldigt ned. For å kunne tilby en rimelig ungdomshøyttaler med hifilyd. absolutt blandt de aller beste høyttalerene jeg har hørt i denne prisklassen.

Dacapo hifi I Moss er importør av Usher

Ellers så kan du jo se på f.eks. Patos

Men nå kommer jo alt ann på hvilken elektronikk du bruker. anbefaler deg absolutt å ta med deg anlegge som skal brukes for å få testet høyttalerene mot det. eller låne med deg høyttalerne hjem. Er veldigt masse elektronikk og høyttalere som ikke passer sammen i det heletatt!

Hvilket utstyr skal høyttalerene kobles opp mot? Disse usher høyttalerene krever endel kreffter.

Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er PC høytalere da. Men en kamerat av meg bruker dem til alt. Disse er virkelig å anbefale, renere lyd skal du lete lenge etter mener nå jeg. Full guffe og ingen skurring eller vrenging, og de spiller sinnsykt høyt. De har en sinnsyk lydgjenngivelse, og er utrolig bra surround system på.

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er PC høytalere da. Men en kamerat av meg bruker dem til alt. Disse er virkelig å anbefale, renere lyd skal du lete lenge etter mener nå jeg. Full guffe og ingen skurring eller vrenging, og de spiller sinnsykt høyt. De har en sinnsyk lydgjenngivelse, og er utrolig bra surround system på.

Hva? :hvaskjera

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår