Joastarlet Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 hehe da så.. du skulle nok bruk N ( ン ) i stedet for NE ( ネ ) på teipereN ;) turbokid.com blir ターボ-キッド.com er halvt japansk jeg, bestefatter onkel osv bor i japan :) sånn: takk skal du ha.thumb Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hei,:d hva finner dere ut om banekjøring / drifting for de som er 16 år? å øve seg nårr de er 15år ? håper at dette blir godkjent, eller er det det allerede? Og hvordan blir det med rwd , fwd , awd? får de som har lyst med fwd prøve seg? eller er det bare drifting? Og det blir ikke lov til 2,0 liters motor med turbo? hvorfor ikke? håper på svar.. Mvh Adrian Øvergård Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Allerede i dag er aldersgrensen 15-16 år i baneracing og bilcross, samt at det vel nettopp har blitt senket også i rally. Dette gjelder altså kjøring med lisensierte biler på arrangementer som innehar arrangørlisens fra NBF. Når det gjelder vanlig banekjøring har det til nå vært gjort under veitrafikkloven, hvilket krever at man har førerkort. Strengt tatt kan man vel rent juridisk argumentere med at man kan øvelseskjøre, men ettersom man allerede tøyer strikken en del i forhold til noen paragrafer i veitrafikkloven praktiserer man altså ikke dette. Nå som drifting blir en egen gren vil vi kjøre etter NBFs regler og dermed kunne ha lavere aldersgrenser. Imidlertid vil man da måtte følge reglene for drifting, så fwd er ikke aktuelt. Da må man eventuelt velge en annen gren. Når det gjelder eventuelle begrensninger på biler, så er det ikke slik at det er bestemt at man ikke kan ha 2 liter eller noe. Det var bare et eksempel hentet fra baneracing. Hvorvidt det i det hele tatt vil bli begrensninger og hva de i så tilfelle måtte være er noe som vil bli tatt stilling til i vinter. Jeg vil komme tilbake med informasjon om dette så snart som mulig. Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 OK, ja drifting blir jo litt "banekjøring" på en måte.. ja du får finne ut om motor info slikt.. dette høres jo veldig artig ut.:):) Takk for svaret:) Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 har veldig lyst å starte med det til våren. blir 16 i mars. hva blir det kostende for meg da? alt i alt liksom.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Det er nok litt tidlig å svare på, men jeg skal legge ut info så fort jeg vet noe... :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Det er nok litt tidlig å svare på, men jeg skal legge ut info så fort jeg vet noe... :) takk:) å takk for at du får det mulig!:D Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 FSR: Du er den beste jeg vet om! Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 FSR: Du er den beste jeg vet om! Glad i deg også, sukkerklump... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 FSR: Du er den beste jeg vet om! no shit! blir det i orden får du se meg framover! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 FSR: Blir du å se på banen eller sliter du ennå med dori-maskinen? Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 jeg ønsker veldig gjerne å starte:) bare kanskje penger som blir litt problem, så håper det ikke blir så veldig dyrt:) og frakt av bil til og fra baner og sånn.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 jeg gleder meg som en onge.. og håper at alle blir venner med hverandre vert å kjiket på bilkross å der vart dett litt surmuling, Det blir sikkert ikke så dyrt.. får du deg henger etterhvert så er jo alt i box.. Men hvis MoRt1N har msn så legg meg til.. du også FSR... Min msn : adrianjohan@hotmail.com Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 har ikke henger ama:P og ikke hengerfeste på bilen til mamma.. håper det ikke blir dyrt:) lagt deg til:) min msn er: living_life_sideways@hotmail.com Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Tror man må ha BE sertifikat for å kunne kjøre bil på henger(pga vekt). Jeg er ikke 100% sikker. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg