chiller Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Tror man må ha BE sertifikat for å kunne kjøre bil på henger(pga vekt).Jeg er ikke 100% sikker. Ja, tror ikke man får tak i driftebil + henger som er lett nok til å fraktes på kun B lappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 har ikke henger ama:P og ikke hengerfeste på bilen til mamma.. håper det ikke blir dyrt:) lagt deg til:) min msn er: living_life_sideways@hotmail.com Jeg har også lagt deg til å det kommer ikke opp..hmm.. rart men men... får se om det går litt senere;) Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Nei tror ikke man får så lett bil på bare B lappen.. men noen har vell en i slekta som har stor bil å tilgang til henger.. så ikke se mørkt på noe før den dag kommer;) Noen som vet om de store gutta over 18 / 25 års alderen kommer til å kjøre ilag med de små? Kunne vert tøft å lert av de:) Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Her var det stille, Hva er nytt?:) Mvh adrian Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 skjedd noe mer fredrik? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Nei, er litt stille nå. Må ta en pust i bakken etter en lang sesong. Men håper å ha det meste klart før jul :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Dette blir jo bra, Funne noo ut om betingelser for motor og slikt?:) Mvh adrian Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 fsr: blir bur og sikkerhets reglene langt i fra bilcross reglemanget?.. for om det er nogenlunde likt kunne jeg prøvd med en ascona bilcrossbil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 fsr: blir bur og sikkerhets reglene langt i fra bilcross reglemanget?.. for om det er nogenlunde likt kunne jeg prøvd med en ascona bilcrossbil Reglene ligger på http://www.drift-battle.no. Men bilcrossbiler er nok ikke tillatt dessverre. Da skal du ha en sykt strøken bilcrossbil i hvertfall ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Reglene ligger på http://www.drift-battle.no. Men bilcrossbiler er nok ikke tillatt dessverre. Da skal du ha en sykt strøken bilcrossbil i hvertfall ;) skal ta en titt på reglene jeg.......... min er strøken som faen bare med litt bedre retting på bakdøra og ny forsjerm og panser lixom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 skal ta en titt på reglene jeg.......... min er strøken som faen bare med litt bedre retting på bakdøra og ny forsjerm og panser lixom da snakker vi ikke bilcross strøken.. Har da sett et par bilcross biler før..:sombrero: FSR: kjenner du til det buret Jan Tore hadde i rx-7en sin før, det han sveiset stag ved fører siden for og få godkjent til en eller annen klasse? altså bolt inn buret ikke det han sveiset sammen med bilen.. Det har inspeksjonshull, og går gjennom dashbordet, ikke rundt. Lurte egentlig på om du vet om det kan brukes, evt om mye endringer må gjøres? må isåfall lage ett tilsvarende stagg på min sjåfør side fordi hans var rhd og min er lhd.. Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Jeg håper virkelig at dere ikke slipper hvem som helst ut på banen!? Spør du meg, så er det katastrofe om en 16 åring skal drifte ved siden av feks deg FSR! Det sier seg selv at du har mye mer erfaring enn han på 16, å han kan fort gå på en liten smell, som går ut over dere begge! SÅ hvis aldersgrensen blir på 16, så bør det være kvalikk, for hvem som helst bør ikke få slippe ut! da mister sporten litt av sjarmen og... Å isåfall, vær så snill, la de uten lappen få en egen klasse, slik at de kan drifte så mye dem vil, uten at det går utover de som har lagt endel mer penger å tid inn i bilene sine! skal dette bli seriøst, så kan ikke en 16 åring i en sierra drifte sammen med Kenneth i en S15! Men det er min mening:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Jeg håper virkelig at dere ikke slipper hvem som helst ut på banen!?Spør du meg, så er det katastrofe om en 16 åring skal drifte ved siden av feks deg FSR! Det sier seg selv at du har mye mer erfaring enn han på 16, å han kan fort gå på en liten smell, som går ut over dere begge! SÅ hvis aldersgrensen blir på 16, så bør det være kvalikk, for hvem som helst bør ikke få slippe ut! da mister sporten litt av sjarmen og... Å isåfall, vær så snill, la de uten lappen få en egen klasse, slik at de kan drifte så mye dem vil, uten at det går utover de som har lagt endel mer penger å tid inn i bilene sine! skal dette bli seriøst, så kan ikke en 16 åring i en sierra drifte sammen med Kenneth i en S15! Men det er min mening:) Kvalifisering blir det uansett, så ingen får jo twindrifte uten å ha kvalet inn til det! Twin drift kjøres kun i finalene for Pro-klassen, og kommer man så langt så er man god nok. Uansett alder. Når det gjelder alder så er det ikke noe som tilsier at en 16-åring skal være noe dårligere/farligere enn de "voksne" gutta. Selv vant jeg mitt første internasjonale Formel Ford løp som 16-åring, og det er flere aktive racerførere og gokartførere på 15-16 som er langt bedre enn mange av de litt eldre gutta. Så akkurat DET tar jeg med knusende ro. De stiller på lik linje med alle andre, hvilket innebærer både trening og kvalifisering før de slipper ut i twin battle. Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 da snakker vi ikke bilcross strøken.. Har da sett et par bilcross biler før..:sombrero: Joachim bilen min er jo rustfri da:D.. og eneste skadene på den er forsjermen og panseret, kanskje bytta bærebruer så er den strøken nok for gata egentlig... det er gode dempere og sånt på den så denne er ikke ''bilcross støken'' som du kaller det... selv om det er en bilcrossbil så er den ikke helt løen, har sett volvo 240er,rust og bulkfrie.. bare sveiset bur og kjørt i vei:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Dette høres bra ut! Men er nok noe jeg ikke har penger til :( Så jeg holder meg vel på innern og leverer noen bilder til deg isteden, Fredrik;) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg