Haaken Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 , men sånn som om jeg hadde vært litt heldig med et bud på f.eks en volvo med nærmere 250hk, Nå må du nok en god bit over 50 000 kr for å bygge en sånn motor, så det tviler jeg på at noen har i en bilcrossbil:) Ikke vondt ment. Men over til det jeg lurte på: Åssen vil det være med en gammel bil med litt halveis slitent utseende i Club klassen Fredrik? Da mener jeg ikke bulker, men litt rust enkelte steder og ingen styling overhodet. Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Nå må du nok en god bit over 50 000 kr for å bygge en sånn motor, så det tviler jeg på at noen har i en bilcrossbil:) Ikke vondt ment. Men over til det jeg lurte på: Åssen vil det være med en gammel bil med litt halveis slitent utseende i Club klassen Fredrik? Da mener jeg ikke bulker, men litt rust enkelte steder og ingen styling overhodet. landsfinalen 2005, tommy eng med en volvo 245, bremset til 200hk på hjula... så jeg trur nok det:D.. og en bmw sekser kan man dra billige hk ut av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Men over til det jeg lurte på: Åssen vil det være med en gammel bil med litt halveis slitent utseende i Club klassen Fredrik? Da mener jeg ikke bulker, men litt rust enkelte steder og ingen styling overhodet. I Club er det ikke så farlig egentlig. Men det vil bli noen retningslinjer. Bilen skal f.eks. være tilnærmet orginal. Det vil si at den ikke skal være FOR ombygd. Poenget med club er at alle skal få prøve med den bilen de har, og da trenger den ikke å være strøken :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 sånn satt på spissen.. så folk med strøkne ombygde lisensierte 'driftebiler' må kjøre pro klasse/twin ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Nope, men de kan. All informasjon ligger på http://www.drift-battle.no, men jeg kan oppsummere kjapt... Club er for de som har lyst til å prøve, men som ikke har biler som tilfredstiller regelverket for semi-pro/pro eller som ikke ønsker å kjøre twin battle. Semi-pro er for de som har biler som tilfredsstiller regelverket og som ønsker å kjøre twin battle. Denne klassen vil fungere som en slags mellomstasjon for de som vil kjøre pro-klassen. Pro-klassen er for de som har biler som tilfredsstiller regelverket og som har kvalifisert seg enten via semi-pro eller på en license day... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Finner ikke reglene på driftbattle.com noen som kan kopiere og sende linken eller teksten?;) Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Finner ikke reglene på driftbattle.com noen som kan kopiere og sende linken eller teksten?;) Ligger her: http://www.drift-battle.no/informasjon.php Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Blir det Junior klasse? Vis alt dette med 15års grense blir virkelighet? Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Vi håper det. Jobber med saken og som sagt er NBF positive. Spørsmålet er bare hvordan og når. Det hadde jo vært fantastisk og få til dette allerede fra 2007, men tør ikke å love noe. Skal holde dere oppdatert så fort det er noe nytt :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 da krysser jeg fingrene for deg fredrik:peace: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Hei Fredrik. Snakket med Daniel "Sivert" Sivertsen, joda kan jo tenkes det at han hadde fått et par overbord på julebordet, men han snakket om at dere hadde ordnet dette med 15års grense.?! Stemmer dette? Også må jeg si det var skuffende at dere ikke kjørte på banen i går, skulle se om det var noe fart i dere. hehe..:win mvh Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Nja, nei, det stemmer ikke helt. Det jeg kan si er at det er svært sannsynlig at vi får lavere aldersgrenser, men neppe før i 2008. Tror bilsportsforbundet vil vente til vi har kjørt noen løp slik at de har litt mer peil på hva drifting er. Jeg vil selvsagt gjøre mitt beste for å få til noe allerede i 2007, men har forståelse for at vi evt. må vente litt. NBF har allerede vært veldig greie med oss, så vil ikke tyne strikken for langt ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 har nå lest igjemom hele tråden her og ser at det settes krav til bilens utsende, jeg har en kadett c coupe som har godt i rally siden ny, som jeg tengte å bruke til å lere meg å drifte, kan jeg bare drite i det da? for den er jo ikke noe pen lengre! ser at det er en kadett ligsom, men er svert få orginale linjer som stemmer, pga mange oppretinger opp igjenom åra.. har oxo en RCN kadett coupe, (den skal ikke brukes til drifting for da blir fatteræn gal, hehe) men bare lurer ligsom, hadde det godt an å fått brukt den i begge grener? RCN bila er jo som regel fine, i vertfald min! Mvh O. Martin Johansen Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Dette går naturlig nok på skjønn, men i utgangspunktet så ønsker vi å holde en viss standard på bilene. Litt av konseptet med drifting er nettopp det at bilene er stylet og dekorert slik at de ser kule ut. Drifting er en showgren og da skal det være litt bling. Tror nok det at bilene ser litt ut som gatebiler og ikke rallybiler er litt av hemmeligheten bak driftingens suksess. Men når det er sagt så gjelder dette kun for proklassen, og vi vil vurdere hvert enkelt tilfelle. Det viktigste er jo at bil og fører fungerer sammen. Dersom bilen ser ut som en dass, men kjøres bra så vil vi selvsagt gi ekvipasjen en sjans ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Nja, nei, det stemmer ikke helt. Det jeg kan si er at det er svært sannsynlig at vi får lavere aldersgrenser, men neppe før i 2008. Tror bilsportsforbundet vil vente til vi har kjørt noen løp slik at de har litt mer peil på hva drifting er. Jeg vil selvsagt gjøre mitt beste for å få til noe allerede i 2007, men har forståelse for at vi evt. må vente litt. NBF har allerede vært veldig greie med oss, så vil ikke tyne strikken for langt ;) Nei kom igjen, da gjelder det jo ikke meg lenger.:roll: Klart det, jeg skjønner det Fredrik.. Men jeg håper jo selvfølgelig at det blir noe av.. Begynner å savne kjøringa nå.. Godt Nyttår Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg