Laze Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Har et problem med frontrutevisker'ne mine. De har i det siste begynt å "slå" i normalpos. og i makspos. Er det mulig å justere noe på motoren slik at de ikke "slår"?? Evt. bytte motor? (Viskermotor altså...hehe) Bilmodell? -94 850 GL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hva slår de? Du kan jo løsne selve armene og justere de litt opp/ned om de går for langt den ene veien. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 har samme problemet med min. justerte den litt opp men da slo den i toppen så tror det er motoren som er sliten. skal prøve å bytte min snart, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laze Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Ja det er det som er problemet.. Har prøvd dette jeg også, men jeg skulle tro at det var noen endestoppbrytere som styrer hvor stor flate som viskerne skal gå over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg