Gå til innhold

Bjaa og eSOo sine bygge prosjekter

Ranger emnet

_eSOo_

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått montert spilleren og kablene er i hus :) spilleren fra pioneer var veldig fin og smatt rett inn i hullet sitt og smak i med ledningene så blei det go lyd... lyden ble faktisk en god del bedre enn orginalt bare ved bytte av spiller.... storfornøyd :) bilder av spiller og kabler kjem snart

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe... du er ikke alene om å ha ett ekstra speil ;)

bra jeg ikke er det....

skal jeg ha tid til å bygge anlegg så må jeg nesten begynne nå :)

jobber hele tiden og er jo på skole så er ikke mange skjansene jeg får .....

i morgen kl 08 30 blir det litt mer bygging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom hjem nå kl 23 00 å vi har holdt på til nå så du kan si vi har jobbet en del i dag men bjaa må legge opp bildene :) vi har lagd feste til forsterkerene til bjaa og litt småting...

Audien fikk smake på litt asfalt matter og jeg fikk svidd hanna litt så du kan si det har vært morro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montert ny strømkabel igår, blei en 21mm2, var et lite helvete å få igjennom bilen i forhold til den gamle, men gikk greit med litt hjelp. Lurer på om jeg ikke skal ha en 21mm2 til, i tilfelle det blir litt magert med strøm etterhvert :p Nytt batteri er neste prioritet

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montert ny strømkabel igår, blei en 21mm2, var et lite helvete å få igjennom bilen i forhold til den gamle, men gikk greit med litt hjelp. Lurer på om jeg ikke skal ha en 21mm2 til, i tilfelle det blir litt magert med strøm etterhvert :p Nytt batteri er neste prioritet

Skal du ha 3004spl etterhvert så er 21mm2 i det minste laget ja. Ble selv anbefalt minst 30mm2 av en "bilstereoguru". Så kan være greit å ha en 21mm2 liggende til senere....

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bilen av eller på?

Ut ifra det du sier så tolker jeg at den av av.... Og da er det vel batteriet som bør byttes i første omgang vil jeg tro, evnt 2 batterier om du vil spille litt uten å ha bilen på.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider