Gå til innhold

Min volvo 244DL.. Endelig godkjent med turbo. Ny motor kommer.! B230FK med datasprut

Ranger emnet

JokkmokkTurbo

Anbefalte innlegg

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja.. Idag har jeg vært å skrudd litt på bilen min.. Har ikke skjønt hvorfor bilen min drikker så utrolig mye olje.. Det er lekasje et eller annent sted.. Det er kanskje ikke nok for at det skal ryke.. Men at tennpluggene er forskjellig farge og har noen få olje dråper på seg beskymrer meg.!

Det har startet å banke svakt svakt i motoren min også.. Så det kan godt tenkes at den takker for seg..

Så da får vi dra frem B230F motoren min da.. Så må begynne å sanke deler så jeg får den til å bli en B230F TIC =)

Har hele bilen med f motoren i..

Håper å bli ferdig med den motoren i løpet av noen mnd.!

Er det noen som har ca priser i butikk på disse tingene?

Dyser?

turbo rør?

tja.. vet ikke hva mer jeg trenger jeg?

Har 0 peil på F motorer så..

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du gjer dei på ATen? skal du selge forgasseren?? eller hadde du berre lånt den?

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du gjer dei på ATen? skal du selge forgasseren?? eller hadde du berre lånt den?

Hehe.. Jeg skal kjøre bilen inntil jeg har fått ny motor på min i alle fall.. :) Så får vi se hva som blir igjen.. Det er jo en motor som har kosta meg 7000kr å bygge.. Så det er jo mye bra å hente.. Selv om jeg trenger mye av d..

Men tilbake til spm :P Jeg låner den.. Men han som eier den skal trolig selge den.. Så du har kanskje en mulighet om du trenger en.! :) Har 2trykkbokser også.. =) En for IC og en for direkte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Hvor mye ga du for den hvite bilen ?

Er det sperreaksling på den svarte? hva koster noe sånt

Jeg ga 20500kr.!

Sperreakslingen ble nettopp solgt.. Pris vet jeg ikke.. (Ikke snakket med bror mi)men sperre på den ja.. ligger på 500kr + + + +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av den svarte volvo'en.! Bor dere i Porsgrunn/Skien har dere nok sett eller garantert hørt den ;-p

[

Det er ekte potte (ikke torshov potte) 3" anlegg helt fra manifoilen..

Den ser ganske sliten ut.. men den har blitt brukt som rallybil (hobby) Så det er ikke bur i den.. men den har liggi på siden noen ganger og div.. Det er rallybakakling 100% sperre.. 8gir (overdrive på alle gira)

tja.. =p Delebil og bruksbil

Hvordan har du fått ut speedometeret og lakka det?:omfg var drit fett!:).

-92`volvo 240gl b230f (grombilen)

-91`volvo 940gl b230fx (alt utstyr)

-93`volvo 240gl b230f (delebil og vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga 20500kr.!

Sperreakslingen ble nettopp solgt.. Pris vet jeg ikke.. (Ikke snakket med bror mi)men sperre på den ja.. ligger på 500kr + + + +

Hørte noen rykter om at det satt en sinnsyk sperre i den svarte bilen der, du kunne ikke spurt han broren din om hva en sånn sperre koster ?

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider