kimjean Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hei hei alle sammen. Fikk litt lyst til å legge ut noen bilder jeg, å "vise" frem bilen litt, hehe. *Skryte skryte* Må si jeg er veldig stolt, min første bil. Er litt moro da kan du si! Info om bilen: 100Kw (ca 140 hk) K&N Luftfilter Simons(?eller noe) effektannlegg fra kat RS front, sideskjørt 40 mm godkjent senket 17" TSW felger Grill uten merke Lyktesenker (det det heter?) Litt bilder av bilen(bildene er av den før jeg kjøpte den, men den ser helt lik ut enda): Syns personlig at den er litt stygg inni, det som er planene mine fremover er å fikse den kjempe fin inni. Ikke helt sikker på hvordan enda, tar gjerne i mot tips og råd! :) Her har du litt bilder vettu Haakon-Corrado, hva syns du? :) Ønsker meg veldig sterkt disse lyktene så hvis noen vet om noen som skal selge, eller vet om et fint billig sted jeg kan få kjøpt det så hadde jeg blitt kjempe happy=) mvh Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Fin, fin bil! Eneste jeg ikke likte var øyeskyggen! Men den kan jo fjernes/byttes uten så atfor mye jobb! Syns interiøret var OK jeg. Ihvertfall de fineste stoff-setene som kom til Corrado. Å bytte gulv-mattene vil nok hjelpe mye! Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjean Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Takk:D Øyeskyggen? Hehe, er veldig nybegynner når det gjelder bil:) Ja, jeg har lett veldig etter gulv-matter! Har sett mange fine, men skal ha dem som det står "Corrado" på. Har ikke funnet det enda, så må bare lete videre. Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Lyktesenker = øyeskygge \ øyelokk. Kjøp deg noen sorte stoffmatter, helt anonyme. Det har jeg. Flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Takk:D Øyeskyggen? Hehe, er veldig nybegynner når det gjelder bil:) Ja, jeg har lett veldig etter gulv-matter! Har sett mange fine, men skal ha dem som det står "Corrado" på. Har ikke funnet det enda, så må bare lete videre. Si ifra om du finner de mattene da. Jeg har også lett uten resultat! Kaller det for øyeskygge jeg... vet ikke om det er det det heter eller ikke, men er det du kaller lyktesenger (om jeg har tolket det du skriver rett) Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 gratulerer med flott bil :) Men når det gjelder matter og sånt, så sier jeg bare en ting : EBAY ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 synes den hva knall fin jeg Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjean Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Lyktesenker = øyeskygge \ øyelokk. Kjøp deg noen sorte stoffmatter, helt anonyme. Det har jeg. Flott! Halla... Ok, hehe sier seg vel kanskje selv, men greit å være sikker. Hvor kjøpte du gulvmattene dine hen a? Mvh Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjean Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Si ifra om du finner de mattene da. Jeg har også lett uten resultat! Kaller det for øyeskygge jeg... vet ikke om det er det det heter eller ikke, men er det du kaller lyktesenger (om jeg har tolket det du skriver rett) Det skal jeg med glede gjøre, hvis jeg finner dem selvfølgelig. Håper du også kan si ifra til meg om du finner de før meg:) Ja, lyktesenker, øyeskygge samma :P Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjean Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 gratulerer med flott bil :)Men når det gjelder matter og sånt, så sier jeg bare en ting : EBAY ! Takk takk:D Jasså? Det EBAY greiene har jeg seriøst ikke noe snøring på. Syns det er et stort rot. Men jeg skal legge av et par timer til det jeg så jeg kan lære meg til det, hehe! Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjean Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 synes den hva knall fin jeg Hjertelig takk!:) Er ganske fornøyd, hehe. Fett med prosjektet ditt og da! Titta litt på det:) Eneste "prosjektet" jeg har på gang nå er å gjøre den knallfin inni. Med bl.a gulvmatter, instrument skiver, blått lys i instrumentet (som matcher cd spiller'n min), og rødt lys i klokka osv (hørt det er en del som angrer på at dem gjorde det, så jeg får se) og blått eller rødt lys i girkula. Noe mer jeg burde fikse? Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Takk takk:D Jasså? Det EBAY greiene har jeg seriøst ikke noe snøring på. Syns det er et stort rot. Men jeg skal legge av et par timer til det jeg så jeg kan lære meg til det, hehe! det er ikke noe rot der, er bare at det finnes alt mellom himmel og jord å kjøpe der. Ebay fungerer relativt likt som qxl, du byr på en auksjon til du evnt vinner, betaler med f.eks paypal og får produktet tilsendt. Er både private folk og forhandlere som selger der. Men ha tunga rett i kjeften ang frakt, spørr ALLTID om frakten før du byr om det ikke står noe der, har vært borti hvor en liten gjenstand kostet 20$ og frakt kom på 150$, så folk lurer gjerne kjøpere der ved å friste med dritlave priser men slakter deg med frakta! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjean Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 det er ikke noe rot der, er bare at det finnes alt mellom himmel og jord å kjøpe der.Ebay fungerer relativt likt som qxl, du byr på en auksjon til du evnt vinner, betaler med f.eks paypal og får produktet tilsendt. Er både private folk og forhandlere som selger der. Men ha tunga rett i kjeften ang frakt, spørr ALLTID om frakten før du byr om det ikke står noe der, har vært borti hvor en liten gjenstand kostet 20$ og frakt kom på 150$, så folk lurer gjerne kjøpere der ved å friste med dritlave priser men slakter deg med frakta! Hehe, ok takk for tipset. Ja, regnet med at det var ca som qxl, men jeg syns bare at det er så helt UTROLIG mye greier! Kan jeg liksom søke på "Corrado parts" så kommer alt opp da eller? Kan ikke gi meg link vel med f.eks gulvmatter eller noe på... hehe Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hehe, ok takk for tipset. Ja, regnet med at det var ca som qxl, men jeg syns bare at det er så helt UTROLIG mye greier! Kan jeg liksom søke på "Corrado parts" så kommer alt opp da eller? Kan ikke gi meg link vel med f.eks gulvmatter eller noe på... hehe du søker bare på corrado, så kommer det opp masse :) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CORRADO-FLOOR-MATS-VW-Volkswagen-Stitched-Embroidered_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33697QQihZ005QQitemZ150037226817QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Her har du matter :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjean Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 du søker bare på corrado, så kommer det opp masse :) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CORRADO-FLOOR-MATS-VW-Volkswagen-Stitched-Embroidered_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33697QQihZ005QQitemZ150037226817QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Her har du matter :) Du verden... hehe. Noen peiling på hva kursen er nå om da'n a? Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg