Gå til innhold

Hvordan fjerne startsperra?

Ranger emnet


simtra

Anbefalte innlegg

Har nå hatt problemer med tenninga på corrado'n en stund. Fant ut i dag at feilen ligger i startsperra. '

Noen som kan hjelpe meg med å fjerne den?

 

Det står 1 2 3 4 5 6 7 8 på boksen og 1 og 2 er av større tverrsnitt en di andre. Er det så enkelt som 1 og 2(+ -)

3,4,5,6,7,8 (dem som skal ha spenning når den slår seg på)?

Håper dette var forståelig:)

Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå hatt problemer med tenninga på corrado'n en stund. Fant ut i dag at feilen ligger i startsperra. '

Noen som kan hjelpe meg med å fjerne den?

 

Det står 1 2 3 4 5 6 7 8 på boksen og 1 og 2 er av større tverrsnitt en di andre. Er det så enkelt som 1 og 2(+ -)

3,4,5,6,7,8 (dem som skal ha spenning når den slår seg på)?

Håper dette var forståelig:)

 

Det sa meg ikke så veldig mye egentlig. Men hvaslags type startsperre er det du har? Har du den du må presse nøkkelen inn, for så å vri rundt? Den har jeg nemlig, og lurer på om muligens problemet kan ligge der. Er bare i veien, så tror jeg fjerner min også. Men da trenger jeg også et hint om hvordan man fikser det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiksa bilen jeg!!!!!!!:):):):):):)

 

Feilen lå i startsperren. Loddingen hadde blitt varm og løsnet litt.

Så nå er det i orden:)

 

Ta å sjekk loddingene du, kanskje det er det samme hos deg.

Har slik startsperre som du stikker i sigarettenderen jeg, men det kan jo skje det samme

med andre og..

Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiksa bilen jeg!!!!!!!:):):):):):)

 

Feilen lå i startsperren. Loddingen hadde blitt varm og løsnet litt.

Så nå er det i orden:)

 

Ta å sjekk loddingene du, kanskje det er det samme hos deg.

Har slik startsperre som du stikker i sigarettenderen jeg, men det kan jo skje det samme

med andre og..

 

Heldig der! Gidder du å beskrive fargene på lednigene inn til startsperren? Evt. Et bilde av feilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår