Gå til innhold

Ikke stop hvor som helst, Det finnes mange ustabile folk der ute

Ranger emnet

Espen^

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jævlig kjipt. Bra det ordna seg!

Men MÅ bare kommentere en ting; hver gang en slik tråd kommer frem, hvorfor blir plutselig alle rambo? og slenger rundt seg med idèer til hva han/hun ville gjort hvis han/hun var deg? Alt fra straffepryl til straffepuling og balltre og smadre ballene hans i en turbo?

Hvor mange av dere hadde faktisk GJORT dette? Er ett tillfelle her på forumet som står respekt av, og det er tråden "Ikke plukk opp haikere!". All hail.

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og kameratene dine skulle rundjult fyren, og ikke nevnt noe til politiet..

Ja, det er eneste som hjelper dessverre.. Smart og ha noe greier i bilen til og forsvare seg med.

Battong funker:D Et lite slag på rett sted da, så går han rett i bakken uten alvorlige skader..hehe

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig kjipt. Bra det ordna seg!

Men MÅ bare kommentere en ting; hver gang en slik tråd kommer frem, hvorfor blir plutselig alle rambo? og slenger rundt seg med idèer til hva han/hun ville gjort hvis han/hun var deg? Alt fra straffepryl til straffepuling og balltre og smadre ballene hans i en turbo?

Hvor mange av dere hadde faktisk GJORT dette? Er ett tillfelle her på forumet som står respekt av, og det er tråden "Ikke plukk opp haikere!". All hail.

Enig der, lett å være slåsskjempe bak tastaturet.

Sikkert mange her som har både fysikk og ferdigheter til å rundjule sånne. Men saken er at man blir ganske satt ut. Og man blir mer sjokkert enn aggressiv, blir heller stående å måpe enn å angripe.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er veldig lett å sitte foran et tastatur å skrive det de fleste her skriver, men tru meg, når fyren er større en deg selv. og mest sannsynlig rusa på mer en alkohol så trur jeg du er den første som går i bakken.. Og det eneste du tenker på er å komme deg uskadet vekk fra mannen.. Ting er ikke like lett IRL som i Word of warcraft eller Halo2..

mvh Espen "pingle"

Kjører: Ford Focus Titanium 08'

Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84'

X: Ford Sierra 2.0 89'

X: Audi A4 2.0 01'

X: Ford Sierra CLX 2.0 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven steiki.

Jeg skal i allefall begynne å passe meg, for jeg kjører en god del over alt i helgene, og er ikke spesiellt nøye med hvor jeg stopper.

Norge er blitt en skummel plass.

Vet ikke helt hvordan jeg hadde taklet en slik situasjon, men har en tendens til å bli hemningsløst sint, og da smeller det, enten jeg vil eller ikke.(går på tabletter mot det i perioder)

Har en STOR skiftenøkkel liggende mellom setet og dørstokken når jeg er ute og kjører på nattestid.

Men, må nesten se situasjonen an, før man finner ut at man skal kline til noen.

Bra du ikke gjorde det, det hadde bare blitt bryderi for deg det, med tanke på rettsvesnet.(er ikke direkte ukjent med det, og de liker ikke slossing)

Bra det gikk så bra som det gikk da, og du bør takke kameratene dine, for rask "utrykning".

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter ikke han fyren som gikk bananas med lekeballtreet sitt, men når man ser på denne saken (også fra Hokksund i helgen) her, så er det ikke bare svart/hvitt likevel..

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/09/25/477756.html

Dersom fornærmede ikke overlever, vil siktelsen bli utvidet til legemsfornærmelse med døden til følge, opplyser politiet.

...Er vel ikke helt kult å være disse gutta nå, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en sak som stod i dt idag, om en biltyv på 18år som blei tatt av bilens eier og naboene. Han fikk seg en skikkelig omgang juling og en natt hos politiet. Rasshull som det fortjener ikke noe annet, det er rettferdig hvertfall

Vis du leser tråden så er det ikke noe biltyveri i bilde ;)

Men forstår hva du vil fram til. Hadde selv ikke sittet stille vis jeg hadde færska en i å gjøre brekk på min eiendel :boxers

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider