Gå til innhold

Ikke stop hvor som helst, Det finnes mange ustabile folk der ute

Ranger emnet


Espen^

Anbefalte innlegg

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy faen for en opplevelse.. :( sist det va nåkke slikt her eg bor, det var på vassendgutane konsert. da va de en som hadde blitt kasta ut, å for heim å henta en same kniv, å skulle drepe dør vakta. men da va de en som tok tak i ei stor blomster potte å slengte etter han, potta veie ca 70 - 80 kg? så han dundra i bakken.. :) så kom purken å henta han..

Har maglite under passasjer sete eg, den me 3 batteri. :) å ei øks i bagasje rommet. å skall rett ned på saga når eg kjem heim fra jobb, å dreie meg ball tre.. :D hehe..

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for en opplevelse.. :( sist det va nåkke slikt her eg bor, det var på vassendgutane konsert. da va de en som hadde blitt kasta ut, å for heim å henta en same kniv, å skulle drepe dør vakta. men da va de en som tok tak i ei stor blomster potte å slengte etter han, potta veie ca 70 - 80 kg? så han dundra i bakken.. :) så kom purken å henta han..

Har maglite under passasjer sete eg, den me 3 batteri. :) å ei øks i bagasje rommet. å skall rett ned på saga når eg kjem heim fra jobb, å dreie meg ball tre.. :D hehe..

 

70-80kg blomsterpotte som blir kasta etter noen ? TVILER!!

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70-80kg blomsterpotte som blir kasta etter noen ? TVILER!!

 

Den dagen jeg ser i blomsterpotte på 70-80kg fly gjennom lufta så blir jeg redd. Må vel ha veid rundt 30kg. Umulig å få noe på 70kg til å flakse gjennom lufta. (har riktignok sett en gammel TV blitt pælma et par meter, men 70kg... herregud.)

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra åsen i mjøndalen jeg, lurer på hvem idiot det er... hadde ikke giddi stikki av når kompisene var der hvertfall... du skulle fått en større kompis til å ta han når du ikke turte selv, 1 mot 1... kunne banka han... Veit ikke hva jeg hadde gjort selv, hadde sikkert vært nervøs der å da...

Men trur ville flydd på han uansett, spes vis han slo i bilen min når dama mi er der, uakseptabelt!

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigt det gjekk godt med deg og fruen. Syke folk kan gjøre stor skade.

 

 

 

Pingle, måtte du trene for å nå den størrelsen! :win :D

Går godt når man er glad i mat det.

 

(hilsen en fyr som er 167cm.høy, og nesten 80 kg. Rimelig kompakt, uten å være overvektig)

Trenger ikke størrelse for å forsvare seg, for å si det sånn.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra åsen i mjøndalen jeg, lurer på hvem idiot det er... hadde ikke giddi stikki av når kompisene var der hvertfall... du skulle fått en større kompis til å ta han når du ikke turte selv, 1 mot 1... kunne banka han... Veit ikke hva jeg hadde gjort selv, hadde sikkert vært nervøs der å da...

Men trur ville flydd på han uansett, spes vis han slo i bilen min når dama mi er der, uakseptabelt!

 

Akkuratt det der var er det mange som har sagt til meg, "hvorfor stakk du ? du skulle fått de andre til å holde han også skulle du slått han helseløs med balltre"

 

Men så har det seg sånn at rettssystemet i norge er _litt_ merklig så det er nok bedre å la politiet ta hånd om slike ting. Han er blitt annmeldt, regner med det blir en sak om dette, hvis ikke så har fullt navn og adresse på fyren, å gode kontakter som skal greie å prate litt med fyren for meg..

 

Mvh Espen

Kjører: Ford Focus Titanium 08'

Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84'

X: Ford Sierra 2.0 89'

X: Audi A4 2.0 01'

X: Ford Sierra CLX 2.0 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heissan ..

 

Godt at du kom deg unna dette uten for mye bråk...

 

er glad det ikke var meg for å si det sånn... og er glad det er et bra miljø rundt oss "bil-intreserte" i mandal hvor folk fort kan stille opp HVIS noe skulle skje med noen her i byen... er jo mange ustabile folk rundt i norges land...

 

 

vil svare litt på noen komentarer her :

Du og kameratene dine skulle rundjult fyren, og ikke nevnt noe til politiet..

best å komme seg unna med minst mulig bråk , men selvforsvar er lov , så om du hadde slått han i bakken på forsvarlig måte (ikke i hodet) hadde du ikke fått noe problemer slik situasjonen lå ann der han har "våpen" og truer deg

 

 

er veldig lett å sitte foran et tastatur å skrive det de fleste her skriver, men tru meg, når fyren er større en deg selv. og mest sannsynlig rusa på mer en alkohol så trur jeg du er den første som går i bakken.. Og det eneste du tenker på er å komme deg uskadet vekk fra mannen.. Ting er ikke like lett IRL som i Word of warcraft eller Halo2..

 

mvh Espen "pingle"

jo større di er jo hardere faller di ;) ihvertfall når di er beruset :klovn:

 

 

Utrolig hvor mye rart man kan havne oppi, men tenk dere litt om før dere begynner å legge skiftnøkler og balltre i bilen. Er du ikke typen som går rundt og slår ihjel folk kommer du ikke automatisk til å bli det når du kommer opp i en slik situasjon. Det eneste som skjer er at de tar fra deg balltreet og banker deg med det. Er ikke bare bare å slå noen med en gjenstand som skader og i værste fall dreper. En normal person har nok en sperre som gjør at du nøler før du slår og da har du tapt allerede vil jeg tro.

 

Jeg er jo en liten "pjokk" på snaue 65kg, så jeg oppsøker ikke akkurat bråk med noen som er dobbelt så stor som meg, men ting kan løses uten vold også. Pepperspray f.eks er en god løsning hvis du bare vil bort derfra uten å lage noe videre oppstyr. Kan være lurt om man har dama eller unger i bilen osv. Da har man ikke råd til å få juling og bli liggende forsvarsløs. Spray en god dusj i ansiktet på fyren og stikk av så fort som mulig. Dette klarer nok de fleste.

 

Selv om man har balltre eller skiftenøkkel i bilen trenger man ikke slå ihjel folk ;) bruk det med vett , og slå etter bein , kneskål , etc , så fyren går i bakken og er ute av stand til å gjøre deg noe , det er selvforsvar... vet ikke hva jeg selv hadde gjort i slik situasjon , men vurderer å ha balltre i bilen , hehe , om slike situasjoner skulle oppstå... mest for å skremme folk , men hadde ikke tvilt på å slå etter beina på en fyr som hadde gjort sånn mot meg ... men men .. lett å si forran pcen , det er noe helt annet i situasjonen..

 

lurte på om jeg må handle di dere selvforsarsprayene som ble linket til tidligere :)

 

 

 

er selv 195 høy og 110kg , så havner ikke så lett opp i bråk med folk :) heldigvis :D di blir skremt bare jeg går ut av bilen i di fleste tilfeller , for da føler di seg små :win

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd vi ikke har lov å ha sånne små støtpistoler som selges i tyskland :P

 

Ellers, støtter jeg meg også bak de som mener det ikke er noen god løsning å skambanke folk..

 

Greit nok, han er AVSKUM, samfunnets søppel, m.m., men ting kan fort gå gale om man drar frem en slaggjenstand.

 

Jeg har selv møtt "store idioter" eller hva jeg skal si.

Gjerne der de er overstadig begruset, snubler og så tror at jeg har skubbet de.. Men hittil har jeg klart å snakke meg unna :P Men jeg er generellt imot vold også.

 

Derimot hadde jeg selvsagt ikke ment noe dårlig om trådstarter, om han hadde skambanket han kisen, men jeg synest at å planlegge å skambanke folk blir litt for dumt. Da er man bare 1mm bedre enn gjerningsmannen.

 

Alle blir mye tøffere på internett også og alle føler vel frustrasjon og tenker derfor: helvette, jeg hadde banket han..

 

Akkuratt som folk sier: Om huset mitt brenner, tar jeg med meg bildene mine, forsterkeren og alle de rosa angoratangaene..

Når huset ditt brenner, går du ut i boxer! Man tenker ikke i situasjoner der gjerne overlevelses-instinktet tar over.

 

bilder%20188.JPG

bilder%20189.JPG

bilder%20201.JPG

 

Er forresten pepperspray lov å ha da? og hvor får man eventuelt kjøpt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da vælt så mange rambotarzanbatman det var her da!

De fleste sitter sikkert og er jævla store i kjeften, men er flinke til og løpe!!

Uanz, så er det ikke å banke fyren det første du tenker på, du blir jo ganske overrasket og lurer mer eller mindre på hva som skjer egentlig.

men det er jo jævla enkelt og være stor og tøff på tastaturet!

Har ikke mammadaltene noe anna og skrive enn sånt piss, så drit i og sriv no!!

 

Espen- du gjorde vel det beste, hadde du og kompisene banka fyren, så hadde det vært dere det hadde gått utover!!

ps: D var noen som lutre på om pepperspray er lovlig, Desverre det er det ikke. vi bor i norge vettu.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten pepperspray lov å ha da? og hvor får man eventuelt kjøpt det?

 

Pepperspray er ikke lov, men det finnes fullgode erstatninger som er fullt lovlige da dem ikke kommer under Våpenloven.

 

F,eks en batong er ikke lov å bruke fordi den er et våpen, mens en Maglite derimot er en lommelykt som fint kan brukes til andre ting en lyse i mørket med;)

 

 

Var noen som lutre på om pepperspray er lovlig, Desverre det er det ikke. vi bor i norge vettu.....

 

 

Bodyguard Forsvarsspray med eller uten farge

Lisensfri "Pepperspray" , som ikke kommer inn under våpenloven. Meget effektiv!

Hele siden, se Her

 

 

Og alt dette skrev jeg litt lengre bak i tråden, med samme link til "Peppersprayen", kanskje noen burde få seg briller..?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår