Gå til innhold

Ny bil - firhjulstrekk+effekt+utseende

Ranger emnet

diezel

Anbefalte innlegg

audi a4 TQ klarer og finne 98-00 mod til en 100000+

chip og effektanlegg så er du i en 210 realistiske hester og 310 NW

MTM chip er og anbefale sterkt. ps:clutch bør kanskje skiftes,kommer an på standen på den orginale

Jeg er usikker på det utsagnet ditt. Skal man hente 60(!) hester med en chip og et effektanlegg? Da belaster du turboen og motoren langt over det den teoretisk tåler. Jeg påstår ikke noe som helst her, bare stiller meg sterkt i tvil.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på det utsagnet ditt. Skal man hente 60(!) hester med en chip og et effektanlegg? Da belaster du turboen og motoren langt over det den teoretisk tåler. Jeg påstår ikke noe som helst her, bare stiller meg sterkt i tvil.

Hæh.. Hva prater du om?

Motoren tåler jo enda 100 hester til.

Turboen derimot begynner å leve opptil sin øvre grense mtp luftmengde den skal levere. Tror fortsatt man kan klemme ut noen få hk til også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæh.. Hva prater du om?

Motoren tåler jo enda 100 hester til.

Turboen derimot begynner å leve opptil sin øvre grense mtp luftmengde den skal levere. Tror fortsatt man kan klemme ut noen få hk til også

OK. Hvilket ladetrykk har turboen på en 1,8t når du henter ut 210++ hester?

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider