pIMp Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jeg dumpet tilfeldigvis over en film som heter The Worlds Fastest Indian. Dette har blitt en av mine favorittfilmer, som jeg kan anbefale til alle motorintreserte. I disse F&F tidene der alt handler om drifting, NFS og at man må koste på bilen sin en mill for å være en av de store gutta, er dette et befriende motstykke til dagens kultur. Filmen er basert på en sann historie og handler om en Pensjonist fra New Zealand i 1960 årene, som har brukt de siste 25 årene på å bygget opp en Indian fra 1920. Den store drømmene er å dra til saltslettene i USA, for å se hvor fort sykkelen går. Her snakker vi om en som gjør alt selv, inkludert å støpe egne stempler. Målet er over 200mph på en Indian fra 1920 :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Skal mye til for å finne en film som overgår The worlds fastest indian innen det temaet! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Leide den igår. Utrolig bra film :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 har dere noen fler anbefalinger når det gjelder sånn type filmer?.. .:) ELSKER slike typer filmer =) bil og mekk :P Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Beste filmen jeg har sett på lenge, inspirerende :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Takket være denne tråden har jeg kjøpt filmen som torrent. Takk for tipset! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 En annen film som jeg også synes er utrolig festelig er: O Brother Where Art Thou. Dette er ikke en bilfilm, men den inneholder masse festelige karakter og får deg i godt humør :). Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Noen som husker en annen motorsykkel film. Var harley sykler innen militæret husker ikke hva den heter husker han skar mønster inni dekkene selv. Husker jeg synes den var bra en gang..Tror handlingen var på 40-60 tallet. noen som husker denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Denne filmen anbefales på det sterkeste. terningkast 100 om det går an:D lenge siden jeg har sett en så bra film Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 HELT enig, har nettopp sett den (rulleteksten ruller fremdeles på skjermen) og den er en av de beste jeg har sett. Dommen: ingen av de tre F&F-filmene når denne til knærne engang. Lei den, kjøp den, last den ned. Er du motorinteressert, vil du elske denne. Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 er den virkelig så bra? hmm, får vel prøve å få tak i den da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Klassikkeren Harley Davidson & The Marlboro Man er noe jeg vil anbefale... When the going gets tough... the tough take the law into their own hand :) Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Denne filmen anbefales på det sterkeste.terningkast 100 om det går an:D lenge siden jeg har sett en så bra film Enig! En av de bedre filmene jeg har sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Så the worlds fastest indian for noen måneder siden. har gledet meg til den filmen siden anthony hopkins var hos david letterman for leeenge siden. Og filmen leverte! Mye humor, varme og er historisk korrekt. Kjempebra underholdning! En av de beste filmene jeg har sett Terningkast: 6/6 Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 helt enig, en av de bedre filmene jeg også har sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg