Gå til innhold

Bilder av sort E-46 med rieger styling ønskes!

Ranger emnet

GtiGtr

Anbefalte innlegg

som topic. har kjøpt meg en 323 coupe og lurer på styling på denne, har sett på komplett Rieger M3 stylig, men finner ikke bilde av denne på en sort bil. Blir det fint med sølv gitter på desse fangerene`? Synest det kan bli vel sort når alt er sort på bilen.. Har du bilder så hiv dem ut!!

Tnx!!

RallyeGolf + mk2 2.0 16V

x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det eneste som passer på E46 er etter min mening originalstylingen. Eneste som ville vært aktuelt for min del er en CSL-front. Men når det er sagt så var fronten på riegerkitet helt ok, men det var verre med bakdelen.

Riegers M3 front er så lik orginalstylingen som man kommer da. har du bedre forslag til bakenden? har liksom berre sett riegers fangere som har falt i smak, post gjerne bilder!!

RallyeGolf + mk2 2.0 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke style en så fin bil.. Bilen din er jo perfekt bare med fete felger, senk og kanskje noen få detaljer... Styling er bare kjipt:) Min mening...

meget mulig, men skal ha på litt styling:) liker ikke bilene så orginale, så bli å style den som en m3 sansyneligvis

RallyeGolf + mk2 2.0 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riegers M3 front er så lik orginalstylingen som man kommer da. har du bedre forslag til bakenden? har liksom berre sett riegers fangere som har falt i smak, post gjerne bilder!!

Rieger sin M3-front ser ut som den tjukke og valkete storebroren til den originale e46 M3-fangeren. Passer overhodet ikke inn med resten av bilens stramme linjer. Men jeg har jo etterhvert skjønt at over halvparten av de som skal style BMW heller vil ha en bil som skiller seg ut enn en bil som er fin. Så lykke til med Rieger og alu-gitter. Jeg kommer sikkert til å snu meg uansett, men jeg kommer ikke akkurat til å sikle.

fikse-1.jpg

RIEBMW_E46_Lim_Face_M3Look_ZZ.jpg

e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider