Gå til innhold

Lukter det godt i Golfen deres?

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

Hehe, mulig en smårar topic, men trenger tips/forslag til hva jeg kan kjøpe for at det skal lukte godt i bilen! :thumb Noen sier Wunderbaum, andre sier "polish-greie" på dashbord m.m

Forslag gutter og jenter? :google

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skinninteriør lukter godt:)

Ellers så funker det jo fint med å vaske bilen skikkelig innvendig, og bruke dashbordpolish ol saker.

Wunderbaum funker til nød, men denne skal gjemmes godt, og skal heller ikke innrømmes at du har i bilen.

Har ikke skinninteriør! :doh Får bare handle meg et sett da;) Hehe! Men når vi er inne på Wunderbaum, hvilken skal man ta i bruk og hvor skal man gjemme den? Er fullstendig klar over at den skal gjemmes bort, tro meg;)

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det bare til vane og hente junkfood ett par ganger i uka så lukter det så godt så :D

Hehe, joa...har blitt spist junkfood i bilen en del ganger med forsiktighet! ;) Men er ikke den "lukta" jeg er på jakt etter da...:doh

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skinninteriør! :doh Får bare handle meg et sett da;) Hehe! Men når vi er inne på Wunderbaum, hvilken skal man ta i bruk og hvor skal man gjemme den? Er fullstendig klar over at den skal gjemmes bort, tro meg;)

Nå er det ikke sånn at jeg har Baum selv, men om jeg skulle hatt det så ville jeg gått for Persika (fersken). Synes den lukter ganske godt, og ikke så "falskt"/stramt som mange andre Baumer. Og om jeg skulle hatt det, så ville jeg gjemt den i "lomma" under rattet:) Dette gjelder på min 2'er Golf, og ikke sikkker på hvordan det er på en 3'er når det gjelder den "lomma" under rattet (husker ikke akkurat i farten). Men du finner alltids et sted du kan gjemme den (det må du pent om du skal ha baum).

Hmm, utrolig flaut og sitte å diskutere Baum åpenlyst på et forum. Føler meg som en harryråner, noe jeg ikke er:)

Uansett ingenting som slår lukta av en nyshina bil innvendig, om du bruker mange fine rense/vaskeprodukter.

Gjør det bare til vane og hente junkfood ett par ganger i uka så lukter det så godt så :D

Pizza som ligger i bilen et par dager er ikke til å anbefale. En kamerat "glemte" igjen en pizza i bilen sin, og det lukta utvilsomt skikkelig vondt:puke:

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til Gjøvik og ta en tur forbi Hoff-fabrikken (pommes frites) som ligger på Mjøsstranda. Da har du lukt i bilen for en stund (dog ingen god lukt).. :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, et bra forslag Marvil:) Delikat lukt.

Eller bare kjør igjennom Nordlia, for da får du 2 forskjellige "godlukter" på kun noen hundre meter. Først en herlig lukt av råtten kål, og deretter møkklukt. Nydelig.

Men sånn seriøst, så funker det å vaske bilen innvendig og/eller rense setene og alt av stoff innvendig som det henger igjen dårlig/vond lukt i. Finnes også mange fine servietter som kan brukes på vinduer/dashbord ol, og da lukter det friskt i bilen en liten stund. Baum kombinert med en bil som det generelt lukter vondt i, gjør ting bare verre.

Minnes lukta i den første Golf'en min, og der lukta det skikkelig godt. Dog jeg fant aldri ut grunnen. R.I.P.:(

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare til å kjøre noen kompiser hjem fra fylla å la de søle øl under setene. støvsugde der idag å det stinker fortsatt.(bare under sete ikke i resten av bilen) sikkert er år siden det skjedde.

det er ikke noe som en skikkelig vask av hele bilen og dashbordpolish. har vært innom tanken på baum jeg å, men vist jeg skulle ha det så hadde den blitt gjemt godt. og tror jeg hadde styrt unna frukt og grønt avdelingen i Wunderbaum butikken.

når vi er innom tema "fabrikker som lukter godt" så hadde jeg nokk foretrokke Frile som ligger 5 min fra meg her i bergen. ingenting som ny malt kaffe om morgene.

Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider