Gå til innhold

Lukter det godt i Golfen deres?

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

Har ingen lukte-produkter i min bil, og den lukter ikke noe spesiellt heller. Å holde den ren inni er vel alt som skal til, dog vil en litt eldre bil fort ha vært igjennom diverse hendelser som setter preg på aromaen. Å leie en våtvaskemaskin (ser ut som en støvsuger, men spruter og suger opp såpevann istedet) funker vel greit for å få renset både seter og matter i bilen.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jakter på en wonderbaum som lukter sinnsykt digg, men vet ikke hvilken farge d er.:shake

Var en 240 på ingerstrand igår med jævli digg wonderbaum, hadde tenkt og spøøre hvilken d var. Men han freste avgårde når snuten kom..:shake hehe

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pina colada wonderbaumen lukter digg, synes ihvertfall jeg da:)

Er det den som er litt grønn og litt blå og litt gul osv ? Det er isåfal den eneste som fungerer

Kjøpte en svart og hvit rutete (sjakk) Å fy faen den stinka Dårlig aftershave.. brakk meg når jeg åpna den

- 1995 VW "Cult Golf" :)

x 1986 VW Golf 2 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den som er litt grønn og litt blå og litt gul osv ? Det er isåfal den eneste som fungerer

Kjøpte en svart og hvit rutete (sjakk) Å fy faen den stinka Dårlig aftershave.. brakk meg når jeg åpna den

jepp, det mener jeg :) den med amerikanske flagget lukter akkurat det samme.. den har jeg i bilen:P

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en søt ting hengende i speilet mitt, kjøpt på torshov til 69kr, er i en slik krukke nesten, med forskjellige figurer i.. akkurat nå er det en and som ligger å vaker, som får gjennomgå når housey sitter på med meg:rockets den lufter godt å ikke slik kjempe mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider