Sannor Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jeg vurderer å kjøpe denne bilen: http://www.apexmodels.com/product-search.php?call=moreinfo&man=7&cat=kits&id=511 Er det ett bra valg?:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Dette er ett bra valg. Yokomo er favoritten blandt driftebiler. Kjør på! Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hvor mye sånn ca. vil dette bli med toll og frakt osv? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hvor mye sånn ca. vil dette bli med toll og frakt osv? Det lurer jeg også på :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Jeg betalte vel mellom 2000,- og 3000,- for min, ferdig levert på døren. Altså TOTALT, for bil og frakt:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Jeg betalte vel mellom 2000,- og 3000,- for min, ferdig levert på døren.Altså TOTALT, for bil og frakt:D Da Blir Det Sikkert En Sånn På Meg Da:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Er det mange som har Drifte-bil her?? Legg ut Bilder og Video! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Eller Denne:P:D http://www.modelsinmotion.co.uk/product.asp?productid=17774&catCode=267&tamiya=268 Vet noen hva som er med i denna pakka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 før alle kjøper seg yokomo biler her. dere er klar over at det kun er EN leverandør av deler i norge? og at de ikke har noe på lager? hva med team losi xxx-s touringbil? det er faktisk flere som kjører med losi enn med yokomo... er vel en grunn til det. frakt ifra japan er ca 600kr... Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 velg heller en team losi eller en tamiya tt-01! mye lettere å få deler til da.. billigere og.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Kjøp deler fra utlandet, har mere og går raskere enn i norge. Snakker om erfaring. Deler til tt01 for noen tusen, og de har gått raskt. Men min har blitt slik att det går ikke ann å drifte med den. Stemmer det att man børr kjøre med mjuk olje og mjuke fjærer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Kjøp deler fra utlandet, har mere og går raskere enn i norge.Snakker om erfaring. Deler til tt01 for noen tusen, og de har gått raskt. Men min har blitt slik att det går ikke ann å drifte med den. Stemmer det att man børr kjøre med mjuk olje og mjuke fjærer? ja det stemmer. 20# olje og mykeste fjærene ifra Team Losi. MEN dette kan faktisk ikke fungere like bra på din rc bil. TT01 er ikke akkurat gull å justere (hvis du har mulighet til det da. drift spec foreksempel) Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Den pakka du linka til over der har jeg sett på også. Den inneholder alt det elektriske på et chassis, (ferdigmontert) Og lader og kontroll. Det eneste du mangler er hjul og kaross. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 200 olje du tenkte på? har vel 500 med dem hardeste innsertsa i demperne. Burde bytte til dem mjuke, dem som slipper olja igjennom i demper. En kammerat har og tt og ikke byttet anna en motor, motorfeste, drivaksling. Den var det en lek synnst jeg å drifte med første gangen jeg prøvde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 slenger inn noen bilder av min yokomo drifter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg