MGR Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 fått 180sx karosset mitt. så lakker det nok i dag. og legger inn bilde.. må vente på felger og sånn da.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 200 olje du tenkte på? har vel 500 med dem hardeste innsertsa i demperne.Burde bytte til dem mjuke, dem som slipper olja igjennom i demper. En kammerat har og tt og ikke byttet anna en motor, motorfeste, drivaksling. Den var det en lek synnst jeg å drifte med første gangen jeg prøvde. ikke 200. men 20 olje. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Hvilken type er det da?? Veit det går mellom soft, medium, og hard. Fra 200 -1000, men vet ikke va 20 olje er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 fått 180sx karosset mitt. så lakker det nok i dag. og legger inn bilde.. må vente på felger og sånn da.. Det må du vettu:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Hvilken type er det da?? Veit det går mellom soft, medium, og hard.Fra 200 -1000, men vet ikke va 20 olje er.. Team losi 20 olje. selger den på smallsize... Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg