Gå til innhold

Endelig!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

He he he...må trimmer mer jeg nå trur jeg:eek:

14.2 i den blyslea med stor tungdriven automat(th400) og original converter er bra!

Motoren din er borra 0.060" dvs max borring.

hvis du har ca 9.5:1 i komp nå så får du langt ned på 8:1 tallet hvis du setter på nye typen toppa...hvis du ikke er svine heldig å får tak i ett sett topper fra 1970.

Det er bare å begynne på bertel sammen med oss andre,du har jo ett bein innafor allerede ettersom du er samboer med dattra til en av sjefa på teknisk...:D

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...ja, litt kjipt med borringa egentlig, men jeg får tak i ny blokk hvis jeg vil. Har fått kontakt med noen folk borti statene som kan sende meg ny blokk på dagen hvis det blir nødvendig - og det blir det forhåpentligvis ikke ennå.

Og kanskje jeg skal høre om jobb hos dere :) Hadde vært bra det...men det spørs om jeg får så bra betalt da...hehe.

(Har jo smidde stempler nå da :) Lystgass kanskje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo så problemer med at motoren ikke gikk som den skulle....et mareritt å kjøre!

Men, jeg fant ut :)

Stiften var så herpa at det er rart den starta i det hele tatt!

Bytta i hvertfall stift og kondesator og grovjusterte stifte åpningen (ca. 0.45), og litt fiks på tenninga - vrir om nøkkelen: og vrom vrom, maler som en katt og starter med en gang :) :) :)

Tok en liten test-tur, og fyttikatta for en rykare vi la...hehe, hadde røyk inni bilen helt til vi kom hjem.

Jeg smiler ennå... happyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider