Lance Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 AT det går an.......:op: Reportasje. Når kommer "Action Man-bilen"?:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Rart at ikke Bjørn Dæhlie eller Bjørn Borg klager, den B'en foran døra kunne ligne på overnevnte idrettsmenns logoer... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Ja, så det jeg og. Men strengt talt kom vel Barbie på banen før Dæhlie begynte med klær:) Bjørn Borg har vel kanskje en mulighet til litt penger? Eller...? Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Går ei ny type boble her i byn, lakkert i barbie rosa, med "B" på dørene (barbie),, samt en katt på panseret og noe slik. Fant ingen bilder, turte nesten ikke å gå bort for å ta bilde på et treff heller. (tvilsom mann og dame i 40årene som satt i den og røyka og så skummle ut). Hele greia virka veldig sykt ut.. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Fargen er jo... Interessant... Logoen til Bjørn Borg: Og Bjørn Dæhlie sin: Men, som "Lance" sier, så er det vel Barbie som var først, som kan få noen og enhver til å lure på hvor Bjørn Dæhlie fikk inspirasjon til logoen sin fra... De er skremmende like i utførelse. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hahaha! Bjørn Dæhlie er barbiefan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darris2k Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Næh, nå får jeg bytte sx'n ser jeg:hammer Siter - 1999 Bmw 320i E46 - 1987 Honda Civic 1,3 16v [spiker] - 1999 Nissan 200SX S14a Z-Edition #31 [solgt] - 1987 Ford Sierra [spiker :D] - 1993 Ford Mondeo [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hahaha! Bjørn Dæhlie er barbiefan! :D Viste du ikke det? :D Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hahaha! Bjørn Dæhlie er barbiefan! Genialt :P *ler så jeg får vondt i magan* Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hehe. dama har en 70' boble med en lignende farge.. faktisk snart 2år siden den ble fiksa og lakkert ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Går ei ny type boble her i byn, lakkert i barbie rosa, med "B" på dørene (barbie),, samt en katt på panseret og noe slik. Fant ingen bilder, turte nesten ikke å gå bort for å ta bilde på et treff heller. (tvilsom mann og dame i 40årene som satt i den og røyka og så skummle ut). Hele greia virka veldig sykt ut.. Den bilen er nok ikke en boble, men eg Ford Street KA: Den er forresten ikke lakkert heller, men dekket med venyl... Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Den bilen er nok ikke en boble, men eg Ford Street KA: Den er forresten ikke lakkert heller, men dekket med venyl... Ah, flaut, er en stund siden :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Men uansett, her e an! iiiiiiiik! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 OFF for en bilsmak:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 En god kandidat til vrak bilen (eller hva nå det tv2 zebra programmet het igjen) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg