Gå til innhold

Morsomste 4x4

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

Hvem er det som har det.

Har selv en RS2. Er morsom denne når den kommer ut er best på 2 gir i svinger på våt. Når turbo trykket kommer er det bare å svinge å gasse.

Når jeg prøvde en Impreza WRX så virket denne veldig leken i forhold til RS2'n.

Har en kompis som bruker en A6 2,7TQ med tiptronic denne er veldig fin å legge ut.

Har sittet på med en (Sierra)Cosworth meg 442 denne kommer veldig pent med rumpa.

Det jeg er ute etter med denne linken er hvilken er mest gøy. Dritter i hva som holder og hva som rykker. Kun morro hva er BEST

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ikke at jeg har prøvd så mange andre AWD me orntlig motor, men kan no love at Impreza GT er MORRO !!!!!!!!!! :) Spes på grus eller snø/is :D

50/50 AWD med viskose sperre bak (arrester meg om det er noe feil) gjør vel sitt til at den overstyrer litt på "glatt" underlag og gasspådrag, noe som er morro :cool:

Subaru Impreza Drivers Club Norway

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den feteste uten tvil er en orginal evo 6,var på treff på rudskogen i vinter , et treff der..........å det var helt rått å kjøre.

Har selv prøvd rs2,s2,4wd cosworth,jeep ,s4,subaru wrx,ra 4 (toyota) gt four,3000 gt mm , men ingenting kan sammenlignes med evo 6!!!! show bil nr 1 (på vinter)

Mens show bil nr 1 på asvalt og sommerføre er cosworth :-)

håper mange dukker opp på gatebil 13-14 juli

www.be-4-you.com

T 22970305 Fax 22970304

Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm

Ta kontakt for et godt tilbud ;-)

WWW.BE-4-YOU.COM

--------------------------------------

Strømsveien 185,0665 Oslo

På alnabru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by be-4-you.com

Den feteste uten tvil er en orginal evo 6,var på treff på rudskogen i vinter , et treff der..........å det var helt rått å kjøre.

Har selv prøvd rs2,s2,4wd cosworth,jeep ,s4,subaru wrx,ra 4 (toyota) gt four,3000 gt mm , men ingenting kan sammenlignes med evo 6!!!! show bil nr 1 (på vinter)

Mens show bil nr 1 på asvalt og sommerføre er cosworth :-)

håper mange dukker opp på gatebil 13-14 juli

Han som var på japse treffet på Våler med den Sølv Evo 6'n kunne trenht et kurs hos deg tror jeg. Han kjørte mer rett frem i svingene enn det jeg gjorde

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Han som var på japse treffet på Våler med den Sølv Evo 6'n kunne trenht et kurs hos deg tror jeg. Han kjørte mer rett frem i svingene enn det jeg gjorde

hehe.... han kjørte mere rett frem i svingene enn han gjorde på langsia !?! Good Driving eller.no ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ trur også at cosworth må være noe av det råeste med 46/64 deling mellom foran og bak.

Har også hørt at evo skal være rå men har ikke prøvd noen enda

Trur mazda gt-r han være en artig bil da den har samme fordeling som cosworthen men så holde vis ikke kassa på dem til så mye sladding .

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer helt klart på Subaru... Justy :D hehe

hehe.. A6'n som det siktes til er jo ikke no lekebil akkurat, men fy flate for en Allround bil :D

Brukes dessuten til diverse attraksjoner iblant :D hehe..

Har nok også troen på at Evo 6'n er det morsomste.. uten å VITE noe som helst..

Hva med Integrale? Noen som har noe å fare med der? SKulle jo trooo at det var relativt morro?

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider