Gå til innhold

kan en bruke ledningsnett fra 230ET på 230FT?

Ranger emnet

aremme

Anbefalte innlegg

hei, det går ja..

men du må da ha givere og sensorer fra b230et...

feks. tempgiveren til hjernen kan du ikke bruke fra ft, om du burker et-sprut.

780'en kjører med b230et sprut på b230ft, med mahlestempler, vx3 kam, just btr, m.m. funker fint den.. kjører også dump på den (turboxs).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, det går ja..

780'en kjører med b230et sprut på b230ft, med mahlestempler, vx3 kam, just btr, m.m. funker fint den.. kjører også dump på den (turboxs).

hmmm... hørest bra ut det:D

tenkte på og ta en tur til svergie å handle meg motor:D

få noe skikelig nedi når en først styre med det,

oxo er eg leide av alt styret med han hinn karen:angry: :drunk:

så fant ut nå i kveld at eg reiser til svergie en tur,

oxo kommer en seg no vekk oxo da så:D

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay ser no har no sett på litt motora i svergie:D

Jeg ville også sett etter hele delebiler..

Av og til snubler man over en hel bil medturbo, der bilen har sett sine bedre dager. Da kan man få en komplett bil, med de fordeler at man vet alle delene er der og motoren fungerer.

10-15k for en 2/7 med ft/fk i,er ikke umulig å fikke i sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, det går ja..

blir vel litt meningsløst å kjøre en FT motor med Motoronic sprut vel. Kunne like godt hatt en B21ET motor i stedet da.. gjør samma nytten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir vel litt meningsløst å kjøre en FT motor med Motoronic sprut vel. Kunne like godt hatt en B21ET motor i stedet da.. gjør samma nytten.

nei, ikkehelt..

ft'en er jo litt bedre enn b21et.

men den blir ikke bensingjerrig nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også sett etter hele delebiler..

Av og til snubler man over en hel bil medturbo, der bilen har sett sine bedre dager. Da kan man få en komplett bil, med de fordeler at man vet alle delene er der og motoren fungerer.

10-15k for en 2/7 med ft/fk i,er ikke umulig å fikke i sverige.

ja sant det:) men ka koster det av moms og div om eg finner en delebil i svergie da?

toll regner eg med en slipper, siden en kun skal bruke den til delebil,

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datasprut gutt... flesk te.... Skal du bytte fra et til ft så vill du ikke merke store forskjellen før du først drar ut godt med hester. Så ta like greit steget videre. Go fore the real shit. Det koster men tro meg en dag eller to senere så e det knekken du vill over. Knekken da mener eg over til da det er på tide med datasprut. Det koster men du betaler ikke for å komme inn på et tivoli viss du ikke skal ha det gøy. Alt spørs på ka motor du allerede har i bilen. Viss det står en et der så e det en del jobb. Tror ikke hjernene passer rett over en annen på pluggene. Da må du nok like greit legge over alt lednings nettet fra ETèn og over på fk ft. da gjør det ikke så mye nytte lenger. Med tanke på chipping og sånn... jupp stå på.... tror du finner en ft fk te under 10 lapper uten gear kasse i god landet da motor hentet fra 940, men merk deg 940 motor nyere enn 95 er levert med start sperre.enda en grund til å velge data sprut.dvs det sies at du visst nok fjerner start sperren når du chipper bilen, eg vet ikke om det er sant, men kanskje noen andre på forumet har erfaringer med det. Og disse maskinene har jo under spyling på stemplene. Lykke til.

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider