Boosti Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Ja..Nå er det ikke lenge igjen til den første snøen kommer. Noe mange av oss kjøreglade bilentusiaster har godt og gleda seg til, siden siste sladde før snøen gikk tidelig i vår. Så for og korte ned ventetiden litt, så laga jeg denna tråden. Tenkte som så, at vi kunne legge ut egene filmer og bilder fra vinter action. Så fyr løs.. Vist noen trenger plass til filmer, så har jeg litt web-plass og låne bort. Så rop ut.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 http://generalsn.us/gg_corolla.avi http://video.google.com/videoplay?docid=-1239948239545909810&q=corolla+power ikke i aksjon, men ble brukt flittig :P Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Fasken som jeg gleder meg til snø og sladding når du nevnte dette nå :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Er vel en grunn til at man kjøpte 4wd turbo sist vinter :) Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 I vinter gikk det hardt for seg for gammlebilen, den ble senere bytta ut med en 240 som igjen ble bytta ut med en sierra som skal få smake brøytekanter denna vinteren! http://s18.photobucket.com/albums/b115/exelec/?action=view¤t=Volvo15.flv Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Håper ikke det kommer et jævla snøfnugg i år. Snø kan det være på fjellet, mener nå jeg. -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 I vinter gikk det hardt for seg for gammlebilen.. Du er ikke alene... :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Håper ikke det kommer et jævla snøfnugg i år. Snø kan det være på fjellet, mener nå jeg. -Krissa støtter den ja!! håper det ikke kommer mange fnugga ned hit i vinter!! kulde er greit nok.. is og glatt, nei helst ikke, men sikkert uungåelig! om ikke detta slår til, så håper jeg på bare veier hvertfall! sånne veier de har på OCC er ikke dumt! ut og kjøre sykkel midt vinters, for at de har bare veier! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 *ha i sine innlegg* Legg ut flere filmer a, digger vinterfilmer! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 blir vel mer bilder utover vintern får vi håpe^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Jeg skal hvertfall lage film med sierraen :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Får dere som ikke vil ha snø, er det bare å presse ut mer CO2, så varmer vi opp jordkloden vår enda mer. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Får dere som ikke vil ha snø, er det bare å presse ut mer CO2, så varmer vi opp jordkloden vår enda mer. haha:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Jeg syntes det er greit med snøføre....men kunne godt klart meg uten is, holke og salta veier.. Noen filmer fra teamsideways.com: Volvo Snowrace Snowfun Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Jeg syntes det er greit med snøføre....men kunne godt klart meg uten is, holke og salta veier.. Noen filmer fra teamsideways.com: Volvo Snowrace Snowfun Funker ikke :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg