Gå til innhold

Viftebryter

Ranger emnet

kfk_sorenso

Anbefalte innlegg

Der du stiller styrken på vifta, med stilling 0 - 4. Det er slik at den knappen ikke funker, på 1, 2, 3, kun på 4 nå.

Tar jeg å tvinger knappen mellom trinnene i alle stillingene fungerer den. Noen som har opplevd dette?.

---------------------------------------------------

1994 VW Golf 3 2,0 GL stasjonsvogn

(x) 1988 VW Golf 2

(x) 1984 VW Passat

(x) 1986 VW Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaa

sikkert en fjør i viftemotoren din.

på min vr6 -92 modell ligger den bak dekselet under handskerommet, løs dekselet, ta ut viftemotoren der , løs den ene klips kontakten som er der å da har du heile saken i fanget.

se etter om ene "fjøra" på magneten eller ka det er om den har snudd seg...

eg opplevde at det var så enkelt, pirka den bare på plass med en strikkepinne og dusja lett kontakta og det elektriske der med el-spray..la det tørke heilt og monter innigjen og prøv. er du heldig er det bare dette som skal til

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel slenge meg på her eg òg. ikkje meininge å stele tråden din, men topicen passer så bra.

vifta mi fungerer som den skal på punkt 1-4,og punktet rett under 1.

men dersom eg snur bryteren heilt ned på 0, kjem det ikkje luft i frå vifta sjølv om den går når eg skrur den på att. Dette varer ei vekes tid før det blir bra att.

noen tips om ka som kan vere galt? ekje så kjekt nå som høsten setter inn, med mye dugg på ruta (litt tvilsomt).

VW Golf 3 1,9 TDI (solgt)

Saab 9-3 2.2 TID (solgt)

VW Golf 1.8 T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaa

sikkert en fjør i viftemotoren din.

på min vr6 -92 modell ligger den bak dekselet under handskerommet, løs dekselet, ta ut viftemotoren der , løs den ene klips kontakten som er der å da har du heile saken i fanget.

se etter om ene "fjøra" på magneten eller ka det er om den har snudd seg...

eg opplevde at det var så enkelt, pirka den bare på plass med en strikkepinne og dusja lett kontakta og det elektriske der med el-spray..la det tørke heilt og monter innigjen og prøv. er du heldig er det bare dette som skal til

Har prøvd ut trikset ditt. Det fungerte ikke for meg. Noen andre ting jeg må sjekke?.

Den fjøra var ikke snudd seg...

---------------------------------------------------

1994 VW Golf 3 2,0 GL stasjonsvogn

(x) 1988 VW Golf 2

(x) 1984 VW Passat

(x) 1986 VW Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok den kobberskinna bak selve bryteren som er svakheten, åpne opp å enten bøye denne eller kjøpe nye......

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider