Gå til innhold

Hva skjer med bilforumet i dag?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Viper: De som drifter forumet, gjør vel dette av fri vilje, så litt må de vel gjøre for oss?

BF drifter forumet uten å laste sine brukere for noe som helst £££$$$. Er ikke gratis å drifte den "lille" serveren. Og så kommer folk å klager fordi gratistjenesten ikke er oprativt til en hver tid? w00t? Holder vel med å opplyse om problemene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har hatt problemer i hele kveld... Nå begynner jeg egentlig å bli litt lei, og tror ikke jeg er den eneste? Hvis dere ikke får en mer stabil server snart, tror jeg kanskje dere vil miste noen brukere...

Hvis du begynner å bli litt lei, så finn på noe annet. Gå ut en tur eller spill et spill. Du er ikke gammel nok til å kjøre moped engang, så du kan jo prøve mopedportalen?

Og nei, jeg vet IKKE hva som er feil med forumet.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er skikkelig dårlig forum altså. Her sitter jeg og mange mange tusen bilgutter og diskuterer biler sammens, uten at vi betaler en dritt.. Mens, Haakon og Marius betaler alt fra egen lomme for at dette skal fungere for oss. Jeg gidder faen ikke bruke dette drittforumet mere, når det er nede til tider. Hvorfor går det ikke ant å bruke mye mer enn de sikkert flere hundre tusen kronene som er lagt i forumet allerede, slik at vi kan få det til å være oppe å kjøre hele tiden? Latterlig!

Reklame er det også på forumet, fy faen.

Nei, dette gidder jeg faen ikke. Dårlig service!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper lite å stenge denne også. Dere bare lager en ny. Med topic "naziadmin stengte tråden".

:roll:

men seriøst..det ser ut som dette går nedover ...da må det gjøres noe!

hvis JEG kan få garanti på at forumet er oppegående som før og at det fungerer også etter kl 04:P da jeg har noen senkvelder..mye rart å lese her faktisk..uansett..så kan dere gjerne sende mg kontonr,

så slenger jeg inn 100kr fra meg:)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

Serveren er nå under ny granskning for å kunne sjekke hva som forutser nedetiden. Vi beklager dette på det sterkeste og jobber for å utbedre dette i nærmeste fremtid :)

Så lenge vi har Google adsene våre dere kan trykke på så greier vi oss fint inntil videre:)

Snart kommer det jo en ny utgave av hele bilforumet.net der det vil bli gjort masse gode endringer :)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10kr pr mnd! pr bruker? trekkes fra mobilen? jeg er villig til å betale det jeg :) blir ei cola mindre, men et par kalorier mindre også ^^

SMS Er ikke lønnsomt! Sinnsykt dyrt å holde, man får bare en brøkdel av penga selv. Nei ta heller en ekstra kikk på annonsene på siden fra Google og ta en kikk på det dere syntes er interessant :)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er skikkelig dårlig forum altså. Her sitter jeg og mange mange tusen bilgutter og diskuterer biler sammens, uten at vi betaler en dritt.. Mens, Haakon og Marius betaler alt fra egen lomme for at dette skal fungere for oss. Jeg gidder faen ikke bruke dette drittforumet mere, når det er nede til tider. Hvorfor går det ikke ant å bruke mye mer enn de sikkert flere hundre tusen kronene som er lagt i forumet allerede, slik at vi kan få det til å være oppe å kjøre hele tiden? Latterlig!

Reklame er det også på forumet, fy faen.

Nei, dette gidder jeg faen ikke. Dårlig service!

Erm... hvem tror du at du er som skal ha i både pose og sekk her?

Du burde være takknemlig for at de betaler alt fra egen lomme for å prøve gi deg en gratis tjeneste! Tror du har mistforstått noe vesentlig her..

Reklamen er her for å hjelpe til på kronerullingen, ingen som sier at du skal trykke på den.

Om du ikke liker det jeg har skrevet til deg over så tror jeg glatt mine medbrukere på forumet her kan unnvære deg som medlem...

Makan til sutreunge!

- 2006 mod. Ford S-Max Trend
- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv
- 2002 mod. Opel Astra G Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår