Gå til innhold

Hva skjer med bilforumet i dag?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har siden vært nede en hel dag nesten, klokka viser stadig feil, og hver gang noen klager på at forumet er nede hver natt blir tråden stengt.

Nå som forumet er blitt så stort føler jeg det er på tide å få en litt mer stabil side kanskje?

du har vel kansje forstått at administrator og en del moderatorer er litt smånazi og tåler ikke kritikk! sånn er det bare!

men siden forumet begynner å bli så stort, så er jeg veldig enig med sharp her! .. klokka burde gå riktig, og burde ikke være nede mer en for daglig backup!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt problemer i hele kveld... Nå begynner jeg egentlig å bli litt lei, og tror ikke jeg er den eneste? Hvis dere ikke får en mer stabil server snart, tror jeg kanskje dere vil miste noen brukere...

Hva bruker folk av lesere her? Opera surrer litt, men det er relativt stabilt. Har falt ut et par ganger i kveld. Helt enig det du sier.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men siden forumet begynner å bli så stort, så er jeg veldig enig med sharp her! .. klokka burde gå riktig, og burde ikke være nede mer en for daglig backup!

*kremt* Dette var da fremdeles et gratis forum for oss brukere sist jeg sjekket? Dem som annonserer på siden har vel en grunn til å klage, dere andre får heller holde kjeft og vente til problemet er fikset. Kan da ikke vente gull å grønne skoger hele tiden. Håper ikke livene deres er bygd opp rundt dette forumet, for da er det vel dere som har et problem og ikke BF. :doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår