Gå til innhold

Hva skjer med bilforumet i dag?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Erm... hvem tror du at du er som skal ha i både pose og sekk her?

Du burde være takknemlig for at de betaler alt fra egen lomme for å prøve gi deg en gratis tjeneste! Tror du har mistforstått noe vesentlig her..

Reklamen er her for å hjelpe til på kronerullingen, ingen som sier at du skal trykke på den.

Om du ikke liker det jeg har skrevet til deg over så tror jeg glatt mine medbrukere på forumet her kan unnvære deg som medlem...

Makan til sutreunge!

jeg trur han mente det som ironi:)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jonte har bare over 7 000 poster, mens du har 44. Og du ville unnvære han som bruker? det ville ikke jeg, det finnes enkelte fargerike personer her som lyser opp hverdagen på en positiv måte og jonte er en av de

Vi må jo ha noe å le av :lol:

Det virket ikke veldig som det akkurat.. :p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonte har bare over 7 000 poster, mens du har 44. Og du ville unnvære han som bruker? det ville ikke jeg, det finnes enkelte fargerike personer her som lyser opp hverdagen på en positiv måte og jonte er en av de

Med andre ord er Jonte tusen ganger flinekre til å skrive drit? :phatyo

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår