Polardego Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Han er jaggu råere enn meg å selge bil az... :win Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 savne egget <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Haha må le av Sharif, kjøper bil til "7.5 mill penger" eller noe, kjører med prøveskilt, utfordrer solberg til kappløp og selger egget med fortjeneste :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeeZuZz Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Ganske latterlig gjort ja. Håper media ignorer han dersom han kjøper ny superbil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Haha.. Det er rett å slett GENIALT. Han får kjøre en av verdens råeste biler Han får MASSE reklame PR etc Han tjener på sin "reklamekampanje" Fyren er jo genial. Digger Sharif :win Nå må han kjøpe Veyron så vi får se og høre den live! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Etter det jeg vet er det en fyr fra Dubai som har vært villig til å betale 4.5 millioner kroner for egget, tror bilen allerede er solgt. Sharif har jo aldri hatt intensjonen å beholde bilen, hele opplegget var pga PR! Tror han skal gå får en Bugatti Veyron nå, slik jeg vet skal Bugatti levere noen parti biler i Oktober måned, tror heller ikke at han skal skilte den nye bilen heller. Har du noen bilder av Ferrarin din? Siter BMW 330 DAT 2003 Audi RS2 1995 Blå Audi RS2 1994 Sort (Delebil) BMW E36 Coupe prosjekt X Nissan 200 SX S14a Sportline 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hmm, var jo intervju me sharif i går på P3, han sa jo da at han hadde egget ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Har du noen bilder av Ferrarin din? alle vet jo at det der er bare bull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 alle vet jo at det der er bare bull. Jeg visste ikke det men jeg kunne tenke meg det.derfor spør jeg:ahahahhaha: Siter BMW 330 DAT 2003 Audi RS2 1995 Blå Audi RS2 1994 Sort (Delebil) BMW E36 Coupe prosjekt X Nissan 200 SX S14a Sportline 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131879 Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 ''etter et par uheldige episoder med dekkongen Tommy Sharif fikk Bård Eker i Koenigsegg nok. '' Har vanskelig for å tro at folka i koenigsegg kunne bry seg, selv om det produseres få biler, så er det bare et produkt de selger. Nothing less nothing more. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emondi Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Tror nok denne karen fra dubai er oppskrytt, han kunne sikkert ha kjøpt bilen før Sharif vist han ville, men men rå bil, men ikke norges dyreste. Siter 1995 Toyota Supra(singel turbo) 2007 Toyota Landcruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Med er slikt ekslusivt produkt kan Koeningsegg tillate seg å velge kjøpere. Ferrari gjør det samme med de mest ekslusive bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Leste nettopp den siste artikkelen i VG jeg og.. Rart at Koenigsegg ber han selge bilen, finnes vel nok av folk som har gjort verre ting med de bilene før.. Syns å huske at det var mye mindre pen kjøring av flere "egg" i Gumball hvertfall. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Teite greier. Høres ut som Se & Hør sladder. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg