Lance Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 SHARIF er teit. En kjører ikke så en blir bedt av bilprodusenten å selge bilen pga negativ omtale. Det er like teit som en kompis av meg, som kjøpte helt ny leilighet til to mill, og festet som faen noen måneder til han ble bedt av borettslaget å selge leiligheten pga folk rennende rundt hele døgnet og skrik og skrål. Han tapte nesten en halv mill. Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 dette blir bare for dumt sharif er altfor pr kåt. gjør alt han kan for å få trynet sitt i media Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 ...Men du verden som han tjener penger på det!! Han virker som en relativt sympatisk kar ut ifra intervjuet på P3, og han eier ihvertfall selvironi - mer enn man kan si om enkelte andre. Dessuten har han en genial forretningssans, og ser ut til å kunne tjene fett med penger på så å si hva som helst, noe han også gjør. Respekt! At noen har negative tanker om ham er naturlig i et land som Norge, da Janteloven helt klart har en paragraf eller tre med i spillet når noen føler seg snurt fordi en 'utlending' (eller nordmann med etnisk opprinnelse som jeg ville kalt det) får mer oppmerksomhet enn dem selv, tydelig har bedre forretningssans enn dem selv, og ikke minst (roten til misunnelsen) - tjener mer penger enn dem selv. Sharif er en smart forretningsmann med et godt øye for PR, som har skjønt at omtale = oppmerksomhet = inntekt. Go Sharif!! Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Vansklig for og tro at det er dårlig PR for bilprodusenten, derimot veldig bra... Alle i hele Norges land har hørt om den, blir omtalt som det "råeste og dyreste", derfor vil garantert flere rikinger kjøpe i årene som kommer... Og samme ville skjedd i mangen land, en slik bil vil få stor oppmerksomhet og bli omtalt i media.. Men Ferrari ba vell en eller annen B-gjeng leder selge bilen sin en gang, pga dårlig PR:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 http://www.na24.no/naeringsliv/article752121.ece Syns det virker som en litt mer seriøs reportasje! ...- Sharif og jeg ble enige om å selge den videre. Salget har absolutt ingenting med de hendelsene som det har blitt antydet å gjøre, sier Bård Eker......Han forteller at det er en spansk forhandler som har kjøpt bilen, og at det etter det han kjenner til ikke er noen nordmenn som har bestilt bilen... ...Bård Eker bekrefter overfor NA24 at salgssummen er helt lik den originale...kjøpssummen, altså 560.000 euro. Nok spekulasjoner :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 respekterer det arbeidet han har gjort med å få opp sjappa si, men hvis han har kjøpt köenigseggen bare for å få trynet sitt i media og få litt PR så blir det for dumt. Den avtalen han prøvde å få til med henning blir for dum, er jo soleklart at den veien aldri ville blitt sperret uansett! nei, jeg har fått nok ufrivillig reklame for sharifs dekk og felg for en god stund fremover. Skal huske på det neste gang jeg skal ha nye dekk: ikke kjøp fra sharif.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 altså, alle som har kjøpt dekk hos tommy vet at han selv også jobber med dekk maskinene, i allefall oppe på korset. så han har ærlig fortjent alt han har oppnådd. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 noen som vet hvor gammel sharif er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 noen som vet hvor gammel sharif er? rundt 28 trur jeg! litt usikker Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Sharif er 30 år. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 noen som så han på holmgang i går da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 noen som så han på holmgang i går da?? Hva handlet Holmgang om? Herregud alle visste jo fra første dag at bilen KUN var PR... Og han fikk sin del... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Finnes ingen link til diskusjonen på holmgang da sharif var der da? Hadde vært spennende å se.. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Men Ferrari ba vell en eller annen B-gjeng leder selge bilen sin en gang, pga dårlig PR:) Stemmer det , husker dette. Mener importøren i Norge (tidligere> Autostrand) til Ferrari kjøpte tilbake bilen mener skal ha lest i ettertid da dette kom i media.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Det med ferrari`en til b-gjengen husker jeg godt fra da jeg jobbet på La Strada som kjøpte bilen! Jeg var klargjører der, vi sleit lenge med den.... Det endte med at mye av interiøret ble byttet pga ikke spes god lukt, baklyktene var sprayet sorte med sånn torshov sotespray med rennemerker, det var 3 forskjellige dekktyper på bilen og den var generelt herjet! Var forresten en 348TB... Sto vel til salgs i et år, folk som kjenner til ferrari og skulle ha det ville ikke kjøpe den, endte med at de fikk byttet reg-nr på den, først da fikk de solgt den! Jeg syntes Sharif er stilig, han driver på sin egen måte, den butikken er liksom kul! Litt pr-kåt kanskje, men han har det bare moro! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg