Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Det med ferrari`en til b-gjengen husker jeg godt fra da jeg jobbet på La Strada som kjøpte bilen! Jeg var klargjører der, vi sleit lenge med den.... Det endte med at mye av interiøret ble byttet pga ikke spes god lukt, baklyktene var sprayet sorte med sånn torshov sotespray med rennemerker, det var 3 forskjellige dekktyper på bilen og den var generelt herjet! Var forresten en 348TB... Sto vel til salgs i et år, folk som kjenner til ferrari og skulle ha det ville ikke kjøpe den, endte med at de fikk byttet reg-nr på den, først da fikk de solgt den! Jeg syntes Sharif er stilig, han driver på sin egen måte, den butikken er liksom kul! Litt pr-kåt kanskje, men han har det bare moro! Husker du når det med den Ferrarien til B-gjengen skjedde? Jeg var i Oslo for en del år siden å da så jeg en Ferrari som sto i et parkeringshus (mener dette var en 348). Den hadde tydeligvis stått der veldig lenge for bilen var helt ned støvet og den var mange som hadde skrevet ting i støvet på bilen. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Det er ca 4-5 år siden! den var ganske shabby, så var sikkert den du så... Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 kønings egget er VRAK!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134864 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 hehe det var dumt, skulle nok blitt i norge bilen ja Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayb Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Skjønner ikke hvorfor sharif måtte selge, de skal være glad noen har råd til å kjøpe et egg. Og om de kjører av så tjener de jo på deler også. Dumme folk.. Siter VW Passat 1.8T stv 99mod Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134864 sakset fra vg's artikkel : "KRASJET I SVERIGE: Dagen etter at Tommy Sharif overleverte Koeningsegg bilen ble den nærmest knust i en karsj i Sverige. Bildet er fra når Sharif kjørte ut på Rudshøgda tidligere i høst..." noen som ser en feil :P Rudshøgda og Rudskogen..haha..ganske vesentlig forskjell der. Pluss enda en skrivefeil.. Mulig vg trenger nye journalister snart..heh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 haha rudshøgda. jasså, blitt bane der og gutta :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg