Vegel Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Her er en modd jeg har laget av en Honda CRX, Hva tycks? Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Var litt mye "rabbel" etter min mening på lakken.. Men bra gjort var det :) Hvor har du gjort av dekkene? Lite med gummi der :m'm: Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Den var kul den ;) Det eneste jeg vil si no på er lakken, som ble litt for voldsom hvis du skjønner hva jeg mener, og felgene. Felgene er litt for store, du burde har mer dekk ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hehe, holder da lenge med en runde eller to med elektriker tejp:D hehehe, men enig i att lake kan bli litt voldsom, men syntes det var fett jeg... Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Skulle hatt mindre opacity på "dekoren", blir altfor flatt siden alt av refleksjoner blir borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 sorry ikke min smak den "stylinga" der. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 sorry ikke min smak den "stylinga" der. Hvem bryr seg? Det er hans chop, og ikke din. Å modde handler alt om å få sine egne ideer på et utgangspunkt, og det har Vegel sikkert gjort. Gode ideer du har der, men arbeidet kunne du gjort bedre. Paintjoben ser fake ut, og felgene ser litt fake ut. Stå på! :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Veldig bra sagt, Dusy. Det handler om den enkeltes stil, og hvis du ikke har noe annet å si enn positivt, så ikke si noe:) Jeg liker idèene dine, men hvis du bare tar deg litt bedre tid, så blir det mye bedre:) Stå på! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Syntes det var en bra chop. Men som nevnt ovenfor så er lakken litt over the top. Prøv å lag den med mer stilrene og enkle motiver, så vil det se mer ryddig ut Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 jaja oki fint noen tenker annerledes da :op: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 sorry ikke min smak den "stylinga" der. er dette mer din smak? Sorry for topic stjelingen men det der er smakløst hærverk av crx :P peil på photoshop har du iallefall!!! det skal ingen si noe på ;) ps. lyst til å prøve noe bredding og lakkering på denne..feel free to modify!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg